Vingertopje vervelt steeds.

Nouja, dit klinkt dus heel gek. Maar het topje van mijn middelvinger vervelt al maanden. Iedere keer als ik denk, nu is het bijna genezen dan wil die huid toch niet echt hechten en dan scheurt het open en laat het weer los. Het klinkt echt heel gek, maar kan het niet anders verwoorden haha. Heb sindsdien steeds geprobeerd om dat gedeelte vet te houden en met allerlei handcremes gesmeerd. Ook heb ik voorzichtig gedaan zodat het meer de kans kreeg om te herstellen. Maar de huid barst iedere keer weer open, en daar baal ik enorm van want het doet echt best wel zeer soms want het voelt alsof het bloot ligt. De huid die eronder zit is namelijk super dun en gevoelig. Op dat ‘‘vervelde gedeelte’’ komen ook nooit van die streepjes die bij je vingerafdruk horen. Ik weet het…het klinkt echt belachelijk haha. Ik vind het ook weer zo stom om meteen de dokter te bellen voor een simpel vingertopje. Iemand die dit herkend, of iets beters weet om het beter te laten worden?

ik zou toch maar langs de dokter gaan, aangezien je al van allerlei dingen hebt gesmeerd en het nog steeds niet helpt…dokter weet vast wel iets:) of kan je misschien vertellen wat je er tegen kunt doen…succes:)

Heb je al pure vaseline geprobeerd? Dat is zo vet dat het misschien nog helpt. En anders zou ik naar de huisarts gaan, want het is wel erg vervelend. Misschien weet die wel wat. En hoe klein ook, ze zijn verplicht je te helpen. Succes! =)

Thanks meiden!!:slight_smile: