vingerloze handschoentjes.

http://i19.tinypic.com/6jod8r5.gif

Weet iemand waar je deze kunt kopen? && hoeveel kost het ongeveer?
Het moet trouwens niet van stof zijn, maar van leer.

Geen idee.

Die dingen zijn ook oerlelijk.

Bij een motorzaak (echt waar)
O en wielerwinkels willen ze ook nog weleens hebben (daar kwamen de mijne vandaan… maar dat is ongeveer 7 jaar geleden xD)

Van wol heb je wel zowat bij alle warenhuizen.

die zijn zo vet!
ik heb gekeken bij de hema en daar hadden ze ze niet. ik wil ze ook heel graag maar ik zoek ze dus ook :] misschien bij een motorzaak ofzo idd…

xx

Dat jij die dingen nou oerlelijk vind hoeft de rest van girlscene toch niet te weten … -.-’
Maar nee, ik weet niet waar je ze moet kopen… Ik zoek ze zelf ook al heel lang ^^

Leren kopen en vingers afknippen :stuck_out_tongue:

O een vriend van me heeft ook zoiets… ik zal wel even vragen waar hij ze weg heeft :slightly_smiling_face:

Ik vind het heeeeeeeleemaaal niks, die dingen.

Bij Attitude Holland kan je ze bestellen, hebben ze ze in leer maar ook in wol. :wink: Love it.

Wol hebben ze ook gewoon bij de V&D bij ons…

bij sportwinkels moet je eens bij de wielerhandschoentjes kijken. staan er vaak vingerloze leren bij waarvan je nog niet eens merkt dat het voor de wielersport is :grinning:

wielerhandschoentjes zitten lekker xD

Een forum is toch ook om je mening te geven, of vergis ik me nou?

Mijn broer heeft die ook xD.
Bij zo’n legerwinkel

een week geleden heb ik ze besteld bij Attitude Holland. Zijn echt gaaf. Je kan kiezen tussen met studs of zonder. met is 12 euro en zonder 11. er komt alleen nog wel verzendkosten bij dus dan zullen rond de 17 euro

Dat had ik voor mijn zusje gedaan xD Geeft best een leuk effect

ik vond dit topic ineens weer :stuck_out_tongue: upje

Haha, wat een up! :slightly_smiling_face:
Maar ik heb er echt geen idee van waar je zoiets vindt, mss idd dat idee van leren handschoenen kopen en vingers afknippen.

veritas