Vingeren

Ik sprak gister met mijn 2 beste vriendinnen over vingeren, en ik ben de enige die dat nog niet gedaan heeft. Toen begonnen ze over dat ze paar weken geleden iets anders dan een vinger in de vagina hadden gedaan, tandenborstels en mascara’s enzo. Ik ben hier best van geschrokken en ze zeiden dat als je heel geil bent dat je dat soort dingen gaat doen. Ik weet er natuurlijk nog niet zo veel van af, maar zijn hier mensen die ook zo iets hebben geprobeerd?

Waarom is jouw naam op girlscene mijn naam in het echt? Ik schrok toen ik dit topic zag :’)
Any way, ik zou er geen voorwerpen in stoppen die er niet voor bedoeld zijn zeg maar. Dus als je er iets in wil stoppen (dat klinkt heel stom) begin dan gewoon met vingers en als je dat zat bent koop je een kleine dildo ofzo.

Hoeveel topics over vingeren kunnen er geopend worden in een paar dagen?

Stop er maar niks raars in alsjeblieft.

Haha prachtige naam. Ja dat dacht ik dus ook al, maar op je 13/14 ga je geen dildo kopen hahaha. Maar ik vind dat je gelijk hebt, maar je kan er toch niks van krijgen?

@Above, ben ik niet van plan hahaha.

Waarom niet? Als jij daar behoefte aan hebt, wie houdt je dan tegen?
Ik zou niet zeggen dat je er niks van kunt krijgen. Ik bedoel, stel je stopt er een pen in en er komt inkt in de binnenkant van je vagina, ik zou niet weten wat dat met je doet zeg maar.

Hou het maar gewoon bij je eigen vingers, en de vingers van een jongen.

Nou schaamte houd je dan tegen. Dat zou best erg zijn inkt in je vagina, het klinkt raar maar het ligt aan het voorwerp wat je er van kan krijgen haha.

@Above inderdaad…

Zeg maar tegen je vriendinnen dat ze maar iets moeten aanschaffen dat bedoeld is om in je vagina te stoppen. In mascara zitten namelijk stofjes die je absoluut niet op wilt laten nemen door het slijmvlies. Voor een paar euro kun je al een dildo/vibrator aanschaffen bij de drogist (jawel, de etos heeft ze), en die zijn goedkoper dan een mascara (tenzij je de allergoedkoopste mascara gebruikt en dan alleen in de aanbieding koopt, maar daar ga ik even niet van uit :slightly_smiling_face: ).

Dat jij nog nooit hebt gevingerd is ook niet zo heel vreemd, sommige meisjes worden pas nieuwsgierig naar seks/masturbatie als ze 18 zijn, andere meisjes zijn jong rijp en weten op hun 10e al hoe een orgasme voelt (ik heb nu volgens mij wel echt de 2 uitersten gepakt). Zolang je maar wel weet waar je klaar voor bent en geen dingen gaat doen waar je niet van weet of het veilig is/hoe het veilig moet dan is alles goed.

Dankjewel, dit helpt me :wink: