Vingeren met voorvocht

Hi meiden,

Ik weet dat er al zo’n 101 topics over dit onderwerp zijn. Ook heb ik heel internet al afgezocht… maar toch wil ik het nog even ergens voor de zekerheid vragen omdat ik heel erg in de stress zit.

Over het algemeen heb ik helemaal niet van zulke vragen. Ik weet prima waar je wel en niet zwanger van kan worden en ik gebruik altijd een condoom… MAAR…

Ik was pas geleden met een (marokaanse) jongen die ik vaag ken mee een stukje rijden. Normaal ga ik eigenlijk nooit met marokaanse jongens om oid (niet dat ik daar iets tegen heb hor) maar hij had gevraagd of ik wat te doen had. Ik verveelde me, dus waarom niet?

Blijkbaar had hij nogal wat andere plannen bij ‘even gezellig kletsen’ en probeerde hij me steeds te zoenen. Ik heb hem verschillende keren weggeduwd omdat ik daar helemaal geen zin in had en helemaal niets voor hem voelde oid. Ik had meer iets van ‘ieuwl, no way’ maar toen ineens: Zoenden we toch. Hij had nogal zin in meer en ik liet het met mijn domme hoofd allemaal gebeuren. Hij zat aan zijn penis (met voorvocht) en vingerde mij vervolgens. Dit was nog niet eens een halve minuut want toen duwde ik hem weg en heb ik gevraagd of hij me naar huis wilde brengen.

Nu maak ik me zorgen… Ik weet ook wel dat je eigenlijk niet zwanger kan worden oid van vingeren. Maar ik had die week wat diarree (wat niet goed is voor je pil) en hij had voorvocht aan zijn vinger. Ik maak me er nu heel erg druk om omdat ik me gewoon vies voel en echt niets meer met hem te maken zou willen hebben. Stel je voor dat er toch nog een kleine kans is op zwangerschap. Wat moet ik dan?

Iemand die me gerust kan stellen? Ik had op dat moment trouwens nét mijn pilstrip af en heb een mini stopweek van 3 dagen gehouden.

Edit: Ik slik ook B-vitaminen, waar foliumzuur inzit…

Hmm ik denk dat je nergens bang voor hoeft te zijn.
Voorvocht blijft niet echt in leven buiten het lichaam, dus waarschijnlijk was het al niet echt gevaarlijk meer. En als je daarnaast gewoon aan de pil was, dan kan er volgens mij weinig aan de hand zijn.
En diarree is pas gevaarlijk als het echt waterdun is en je het binnen (ik geloof) 3 a 4 uur na het innemen van de pil krijgt.

Dankjewel, op google vond ik heel veel verschillende dingen. De een zegt, het ‘blijft in leven’ zolang het nattig is, de ander zegt 2 seconden en weer een ander zegt 5 minuten.

Andere reacties zijn welkom :slightly_smiling_face:

Even beetje off topic, wat een lul :’)
Je hoeft je idd niet zo veel zorgen te maken, wat Phaedra zegt.
Je kan als je echt twijfelt voor de zekerheid een test doen…?

Een test kan je pas na een maand ofzo doen he :stuck_out_tongue:

Kan je niet nog de morningafterpil slikken? Of is het daar al te laat voor?

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.

Die jongen heeft je dus eigenlijk aangerand?

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Buiten het lichaam sterft sperma heel snel dus ik zou de kans echt nihil schatten.

Dat ‘Marokkaanse’ erbij was nou niet bepaald nodig.

hahaha :’). ik snap jou punt maar ik denk dat zeer niet echt iets verkeerds mee bedoelde…

Ik zou me eerder druk maken om het feit dat je half bent aangerand.
Maargoed, nee. Je kunt niet zwanger zijn.

vraag me zelfs af of dit waar is… en anders heb je geleerd dat je niet bij mensen op de scooter moet stappen en meeteen weg moet lopen als ze iets proberen :grinning:

@Vintagefan, Het is zeker wel waar en ik zat bij hem in de auto.
@helloleticiaa, Ik heb er ook achter gezet dat ik daar niets mee bedoelde. Het is gewoon even om een beeld te scheppen.
@snoesepoeske, een beetje… ik had zelf ook duidelijker moeten zijn. Hij dacht volgens mij dat ik het plagerig bedoelde dat ik zei dat hij moest stoppen.

Ik ben echt nog steeds heel bang, stel dat er toch nog een mini mini kansje is…
Maar… ik durf echt geen test te halen eigenlijk. En vanaf wanneer is dat betrouwbaar?

Als je er echt ZO ERG mee zit had je een morning after pil moeten halen. Dan weet je zeker dat je goed zit. Ik zou het er nu maar gewoon bij laten. Je kan nu toch niks doen.

Het is vorige week dinsdag gebeurt (niet gisteren dus)… ik begon er pas later aan te denken dat er misschien wel iets zou kunnen zijn…

Ik wil eigenlijk toch wel een test doen zodat ik zeker weet dat ik niet meer hoef te stressen. Maar wanneer kan dat? En ik durf er eigenlijk geen een te halen…

Een zwangerschapstest heeft nog geen nut na een week. Ik zou nog een week of 3/4 wachten voor je er een koopt. Je kan ze gewoon bij de appie kopen. Niemand die je vreemd aankijkt hoor.

Waarom zou je er uberhaupt geld aan verspillen?
Sorry maar de kans is nihil.

Dat kan geen kwaad, joh. Alvorens zijn vingers in jou zijn, zijn die spermatozowietjes al lang morsdood. Maar wat ik , eerlijk gezegd, niet snap is waarom je hem in hemelsnaam zo ver laat gaan als je al wist dat je niet met hem wou zoenen!

+ als het niet uitmaakt dat het een Marokkaanse jongen is, waarom schrijf je het dan…

Als je je pilstrip net af hebt is de kans dat je zwanger raakt sowieso erg klein volgens mij. Denk ook niet dat je zwanger bent maar snap ook niet helemaal waarom je de jongen zijn gang hebt laten gaan. Vond je hem stiekem toch wel leuk, of was het gewoon heel spannend of waarom eigenlijk??? Ik bedoel dit niet stom of zo of dat het je eigen schuld is of zo maar ik snap het gewoon niet.