Heyy,
Ik heb een beetje ingewikkelde vraag. Ik ben 16 en heb nu dik drie maanden een vriend van 17. Als ik met hem zoen gaat hij altijd onder mijn shirt en ik ben ook al halfnaakt bij hem geweest, ook is hij al in mijn broek geweest aan de achterkant. Ik wil graag verder en ik weet dat hij ook verder wil, maar er is nu dus een klein probleempje. Vandaag was ik bij hem en terwijl we zoenden ging hij voorzichtig half met zijn hand in mijn broek aan de voorkant, maar ik heb hem toen tegengehouden. Ik ben erg onzeker over mijn lichaam en ik was totaal niet voorbereid! Wat vinden jongen bijvoorbeeld fijner? Kaal, streepje of gewoon laten zoals het is? Ook ben ik band dat hij iets raar vindt, maar ondertussen verlang ik er wel naar. Ik weet ni zeker dat als we de volgende keer samen zijn hij het niet nog een keer gaat proberen, maar wat moet ik doen als ik het wel wil en me ook voorbereid voel? En is het normaal om te zoenen als hij je vingert? En hoe zit dat met aftrekken, wat is fijn en weten jullie nog trucjes?
Echt bedankt alvast voor jullie adviezen!