Vingeren / aftrekken

Heyy,

Ik heb een beetje ingewikkelde vraag. Ik ben 16 en heb nu dik drie maanden een vriend van 17. Als ik met hem zoen gaat hij altijd onder mijn shirt en ik ben ook al halfnaakt bij hem geweest, ook is hij al in mijn broek geweest aan de achterkant. Ik wil graag verder en ik weet dat hij ook verder wil, maar er is nu dus een klein probleempje. Vandaag was ik bij hem en terwijl we zoenden ging hij voorzichtig half met zijn hand in mijn broek aan de voorkant, maar ik heb hem toen tegengehouden. Ik ben erg onzeker over mijn lichaam en ik was totaal niet voorbereid! Wat vinden jongen bijvoorbeeld fijner? Kaal, streepje of gewoon laten zoals het is? Ook ben ik band dat hij iets raar vindt, maar ondertussen verlang ik er wel naar. Ik weet ni zeker dat als we de volgende keer samen zijn hij het niet nog een keer gaat proberen, maar wat moet ik doen als ik het wel wil en me ook voorbereid voel? En is het normaal om te zoenen als hij je vingert? En hoe zit dat met aftrekken, wat is fijn en weten jullie nog trucjes?

Echt bedankt alvast voor jullie adviezen! :relaxed::relaxed:

Eerst en vooral moet je eens goed nadenken of je het zeker wilt. Als je nog wat onzeker bent kan je best nog wachten, je bent tenslotte maar 16.
In mijn ervaring verkiezen mannen meestal dat het volledig geschoren is maar niet alle mannen zijn het zelfde natuurlijk. Je kan het hem best vragen. Niets om je over te schamen, hij is tenslotte jouw vriendje. Het is ook totaal niet vreemd om te kussen tijdens het vingeren/betasten van je partner.

Volgensmij houden de meeste mensen van kaal maar een streepje vinden sommige jongens ook leuk. Doe gewoon iets waar jij je zeker over voelt.
Als hij het niet probeert en jij het wel wilt, kun jij natuurlijk ook de eerste stap nemen.
En je kunt hem altijd vragen wat hij fijn en lekker vindt

ik heb wel beetje het zelfde meegemaakt. Tijdens het zoenen ging hij ook onder mijn shirtje en aan de achterkant in mijn broek. Toen ging hij ook aan de voorkant in mijn broek en ik heb het wel toegelaten en vond het heel erg fijn. Ik had er niet op gerekend, dus had beetje stekeltjes (normaal heb ik het kaal) maar hij zei er niks van, volgens mij maakt het jongens nooit zoveel uit. Toen ging ik tijdens het zoenen ook beetje richting zijn broek, maar durfde niet echt. Hij had dat volgens mij beetje door dus pakte hij mijn hand en ‘leidde’ hem ernaar toe, als je begrijpt wat ik bedoel :wink:.

Als jij het wil, moet je het gewoon toelaten. Ik wist het ook niet, maar hield hem niet tegen en ben blij dat ik het heb toegelaten want het is super fijn.
Met aftrekken, gewoon een beetje op en neer met je hand, dat deed ik in ieder geval :wink:.