Vinea reizen

Heehello,
Ik weet niet of dit topic hier hoort dus als het er niet hoort of er al is, sorry!

Ik kom er natuurlijk wel weer aan het eind van de vakantie achter dat de vinea reizen me erg leuk lijken, :’) maarja dit jaar kan het niet meer dus ik dacht ik vraag even of er misschien deze vakantie mensen mee zijn geweest en of het leuk enzo was? :grinning:

Btw; vinea zijn soort jongerenkampen

Een vriendin van me is met Vinea naar Engeland geweest, een soort leer-vakantie. Zij heeft het juist ontzettend naar haar zin gehad, vond de spelletjes leuk en heeft er veel van geleerd.

Het zal per persoon verschillen. En per vakantie, iedere vakantie heeft andere slaapplaatsen natuurlijk

Ik ken iemand die daar werkt en zit nu in Italie.
Vinea zal niet heel anders zijn dan bijv. X-Travel.
Qua prijs moet je kijken of ze goedkoop zijn en wat hun service is ter plekke.

Dankjullie :slightly_smiling_face: ik wil zelf liever niet een taalvakantie of een echte strand/uitgaan vakantie, een actievere of dingen bezoeken lijkt me leuker! (:

Bij X-Travel wordt je juist heel vrij gelaten en kun je zelf bepalen of je ergens aan meedoet of niet.
Ik ben met X-Travel geweest een aantal jaar geleden en ik heb maar aan 1 activiteit meegedaan, verder gewoon samen. X-Travel organiseert meer vakanties, Vinea idd meer een soort van groepsvakantie/kamp oid.

Mij lijkt juist het groeps deel leuker haha en xtravel is geloof ik meer goedkope vakantie dichtbij uitgaansgelegenheden!

Upp :upside_down_face:

Ik ben dit jaar met Vinea naar Engeland geweest. Het was een super vakantie! De staff was echt geweldig en we kregen veel vrijheid. Heb heel veel leuke herinneringen aan deze vakantie die ik nooit meer zal vergeten. Het is dus zeker aan te raden :slightly_smiling_face:
xxx

Haha oké dankje ! Hoe oud ben je als ik vragen mag?

^^ ik ben 16