Vindt ie me nu leuk of niet?

Ik hbe pas een verhaal gepost zie hieronder:
Er is een jongen, hij is best knap en super lief. ik ken hem nu zo’n 3 maanden, waarvan de eerste 2 weken mijn vriendin met hem smste, en ik met zijn beste vriend. Alleen nu vindt zijn beste vriend mij leuk (niet het probleem waar ik op doel). Ik sms nu ongeveer een maand met de leuke jongen, en mijn beste vriendin niet meer. Nu vindt hij me leuk, en ik hem ook. Alleen we weten niet goed wat we moeten doen. Mijn beste vriendin heeft al gezegd dat ze er vrede mee heeft als ik iets met hem krijg. Maar we zijn bang voor zijn beste vriend. Hoe moeten we het aan zijn beste vriend vertellen dat we lopen (je weet wel, geen verkering, maar al wel een beetje flikflooien). Ik weet dat dit nogal logisch klinkt allemaal, dat ik niets met die jongen moet beginnen, vanwege zijn beste vriend. Maar zijn beste vriend praat niet eens met me. Dus, help!

Nou, nu is die beste vriend en mijn vriendin geen probleem meer. We hadden pas een gesprek over wat we van elkaar vonden. En toen zei ik dat ik hem wel leuk vond en hij zei:‘ik vind je best wel leuk maar ik weet niet.’ Dat is geciteerd, maar wat moet ik nu. Dit is alweer een paar dagen terug en toen reageerden hij ver heel leuk en lief, maar sinds gisteren doet hij weer heel afstandelijk. Hij vroeg eergisteren of ik naar zijn voetbalwedstrijd kwam kijken (met een gekke bek). En ik heb 5 minuten geleden gezegd da tik neit kom(me ma vind thet niet goed, wan tik meot langs een donker bos om half 11 fietsen dan.). Maar hij reageert weer heel afstandelijke, dus help. Vind hij me nou leuk of niet? En heeft iemand misschien tips om erachter te komen?

Er is een algemeen; vind hij me leuk topic, waar dit dus in mag