Vindt ie me nou leuk?

Hee! Ik wilde graag jullie hulp vragen
Ik realiseer me trouwens wel dat dit heel kinderachtig en wanhopig is, maar ik wil het gewoon weten haha.

Ik heb vrijdagnacht een jongen ontmoet. Hij kwam op me afgestapt en hij zei ‘‘Was jij dat meisje dat laatst aan het overgeven was’’? Ik schaamde me helemaal kapot. Hij zei toen van nee joh is niet erg gebeurt mij ook wel eens. Toen waren we even aan het praten, en daarna vroeg hij mn nummer

Toen later op de nacht, toen ik ergens anders heen was, smste hij mij ‘‘heee saraa heb je een leuke avond’’? Ik zat toen met mijn hoofd echt ergens anders, ik had net een heeel raar smsje van iemand gekregen, dus ik reageerde niet. De volgende middag smste ik terug, toen smste hij weer terug, alleen toen ging ik even wat doen en heb ik pas in de avond teruggesmst, en nu heeft ie al een dag niet gereageerd (IK WEET DAT DIT WANHOPIG KLINKT)

Denken jullie dat hij me nog leuk vindt of me echt zo’n sukkeltje vindt die nooit ff dr mobiel afleest :blush:
Wat ik ook wel vreemd vind is dat hij 4 jaar ouder is, heeel knap, dus ik denk eigenlijk dat hij me echt leuk vindt…

eh je hebt hem vrijdag nacht pas ontmoet, ik denk niet dat hij je nu al leuk vindt.

Hier is een algemeen topic voor

En ik denk ook niet dat je dat van een paar smsjes kan aflezen zegmaar, mocht hij wel weer smsen vraag hem of hij zin heeft om een keer samen wat te gaan drinken (:

oh sorry! Ik laat hemdan wel sluiten