Vindt ie me nou leuk of niet?

Begin van het schooljaar heb ik een jongen leren kennen via zijn beste vriend. We begonnen daarna vaker te praten en tijdens tussenuren zitten we altijd bij elkaar, meestal alleen. Maar daarna ging het een keer iets minder goed met ons en wilde hij een keer op WhatsApp niet meer praten. Ik had m’n excuses aangeboden en alles uitgelegd (want ik was degene die fout zat, geef ik zelf toe) en toen was alles weer goed tussen ons :slightly_smiling_face:

Maar ja, het lijkt erop dat we sinds die ene “down” nu betere vrienden zijn geworden. Maar dit is het probleem: hij is steeds anders elke keer als we praten. De ene moment doet ie echt heel lief en vindt ie het leuk om met me te praten, de andere keer een beetje afstandelijk. We praten eigenlijk bijna nooit op WhatsApp maar als we dat doen, dan ben ik meestal diegene die het gesprek begint, heel soms hij ook weleens. Maar deze kerstvakantie begon ik hem een klein beetje leuk te vinden. Toen ik hem op WhatsApp sprak met kerst, was hij echt superlief. Hij bleef maar met me doorpraten en toen die even wegmoest om te eten zei hij zelfs: straks spreek ik je. Daarna een uur later ofzo kwam hij weer en vroeg of ik al sliep. Ik zei nee en toen zei hij: mooi anders had ik niets te doen. Ik vond dat echt heel lief en hoe we het gesprek hadden0, maar ik weet niet of de meeste meiden het best bijzonder gaan vinden ofzo, maar ja ik vond het echt lief, want zo praatte hij eigenlijk nooit tegen mij, ook niet op school. Toen we zaten te praten moest ie opeens gaan en het leek er wel op dat ie het best jammer vond om niet meer met mij te praten.

Als we elkaar nu weer op school spreken, doet ie gewoon weer vriendschappelijk of een beetje afstandelijk zoals eerst. Ik had het met hem een keer over dat ie soms zo doet en toen zei hij zovan lachend: ja ik ben gewoon droog xd ligt aan mijn stemming eigenlijk, zei hij. En ook een keer tijdens een tussenuur zaten we zo te praten over liefde en ik vroeg aan hem wie hij leuk vindt. Hij zei zovan: misschien vind ik jou leuk, nee grapje, op zo’n glimlachende manier. Maar hij weet ook wie ik leuk vindt (er is zo’n jongen op wie ik twee jaar verliefd ben, maar we hebben daardoor ruzie gekregen en praten we niet meer). Toen ik dat aan mijn BFF vertelde, zei ze dat hij me wel leuk kan vinden. Ik geloof het nog steeds niet, maar ja.

Maar ja, nu de vraag is: als je dit gelezen hebt, kan het dan zijn dat hij me leuk vindt of ben ik nou valse hoop aan het creëren?

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html

Ik weet het niet zo goed. Ik denk dat hij je gewoon heel aardig vind, maar ja ik kan het mis hebben. Zou je misschien duidelijk op een rijtje willen zeggen hoe en wat hij doet, dan kan ik je misschien wat meer helpen.

Nou, soms zegt hij als eerste hoi, en dat met mijn naam erbij, maar soms loopt ie gewoon door zonder iets te zeggen. Als we praten, dan heeft ie altijd een lach op z’n gezicht, zelfs als hij een beetje afstandelijk doet op sommige momenten.

Een keer toen we op de gang zaten te praten, duwde een vriendin van mij een keer tegen hem aan en toen beweerde mijn BFF dat hij moest blozen xd

Nou ja, verder kan ik niet bedenken, maar hij is altijd erg aardig en kijkt me gewoon vaak aan als we praten.