Vindt hij mij leuk?

Hoi, ik ben nieuw hier maar ik heb eigenlijk jullie advies nodig of hoe jullie hier over denken. Op festival 1 heb ik een jongen ontmoet het ging heel toevallig want ik was aan het dansen met een vriendin en hij stond voor me. Na een paar minuten keek hij met een vriend al de hele tijd en even later sprak hij mij aan en zo zijn we aan de praat geraakt. Na die avond heb ik mijn nummer gegeven want hij zat ook op de camping daar dus vandaar. De dag erna (zaterdag) heb ik met hem en zijn vrienden + mijn vriendinnen bij hem in de tent gezeten en hij was al een beetje aan het flirten maar ik was er op dat moment nog niet aan toe. Hij was wel erg lief hij zong Het is een nacht en Mag ik dan bij jou in mijn oor. Dat weekend is er niet echt iets tussen ons gebeurd we waren namelijk gwn vrienden maar merkte wel dat hij meer wilde dan alleen vrienden. De week daarna merkte ik dat ik hem miste en meer voor hem voelde dan dat ik dacht. Heb hem uiteindelijk geappt en verteld dat ik ook meer voor hem voelde dan alleen vrienden en dus ook meer met hem zou willen. We spraken af om op het tweede festival (sorry we zijn echte festivalgangers😊) af te spreken en te kijken hoe het dan zou gaan. In de tussentijd Appte en snapte we wel, appen niet echt veel want hij is niet zo’n ‘app’ jongen. Hij wist wel dat ik in de tussentijd uit zou gaan naar een uitgaansgelegenheid bij mij in de buurt, war hij een ‘kinderfeest’ vond. Die avond dat ik uit zou gaan kreeg ik een snap van hem dat hij toch ook daar heen zou gaan met vrienden. Eenmaal daar kwamen we elkaar tegen en hebben het gezellig gehad en uiteindelijk nam hij mij mee naar buiten en hebben we daar gezoend. Die hele avond zijn we eigenlijk bij elkaar gebleven, en veel gezoend. Sorry als dit TMI is. Dat volgende weekend er op zou dan festival 2 plaatsvinden en op de vrijdagavond Appte hij mij weer om elkaar daar te ontmoeten want zijn vrienden waren d’r ook en dat ging wel samen met mijn vriendinnen. Dus toen zijn we met de groepen samen gegaan die avond en met z’n alle buiten gaan eten. Hij was toen heel lief voor me want ik had het koud en hik gaf me zijn jas, knuffelen en dansen. Daarna gingen we weer samen naar buiten en ja weer gezoend enzo. En toen hadden we het over hoe het dan verder zou moeten want we wonen redelijk ver van elkaar af etc. Ook hadden we het over andere relaties enzo en daar vertelde hij mij dat ook 2 andere meisjes hem Appte maar hij daar niet op reageerde want hij had mij al. Dat festival was vet en gwn leuk met elkaar gehad. Met Koningsdag zagen we elkaar weer voor het eerst na festival 2 en daar was ik met een vriendin bij zijn vrienden en waren we weer eventjes met z’n tweeën weg enzo. Alleen daarna was ik een beetje aangeschoten maar wilde gwn bij hem zijn omdat we elkaar niet vaak zien en dan wil ik hem juist zien op de momenten dat we elkaar wel zien. Hij deed daarna wat afstandelijker maar nog steeds gwn aardig. Alleen na Koningsdag heb ik niks meer van hem gehoord. Mij vriendin appt met een goede vriend van hem en die vriend vertelde dat er dus een conflict tussen ons zou zijn geweest(wat ik niet zo heb meegekregen) maar dat het wel goed zou komen tussen ons twee alleen zijn gevoel misschien iets veranderd zou zijn. Dit is nu morgen een week geleden en ik weet nu niet hoe het tussen ons zit want heb niks meer van hem gehoord. Wat denken jullie? Dat hij ruimte nodig heeft om na te denken of hij mij wel leuk vindt of dat hij mij helemaal niet meer leuk vindt? Sorry voor dit lange verhaal maar moest het kwijt. Mijn vriendin heb ik dit ook verteld en zij denkt dat het goed komt, maar ik wil ook graag de mening van iemand anders hierover wegen hahaha

Heb je het hem al gevraagd? Was het niet iets wat je deed wanneer je aangeschoten was en nu dus niet meer weet, misschien dat je hem dat kunt uitleggen.
Of je vraagt dood normaal of hij zin heeft om een keer (buiten de festivals) af te spreken en dan zie je ook wel wat ervan komt.
Veel succes!

Er is een algemeen topic hiervoor.