Vindt hij mij leuk of niet?

Hij kijkt me heel vaak aan in de klas, gaf me gister een complimentje over mijn uiterlijk en plaagt me wel eens. Vindt hij me leuk of niet? Ik wil het heel graag weten, ik vind hem heel erg leuk. Om het wat duidelijker te maken geef ik wel wat voorbeeldjes wat hij deed. :flushed:
Gister wilde ik mijn fiets pakken uit het fietsenrek van school, hij had zijn fiets daar ook neergezet. Hij haalde zijn fiets van het slot af en bleef me aanstaren. Ik deed mijn tas in mijn fietstas en zette mijn muts op. Hij zei: “Leuke muts.” Ik bleef hem zo’n twee seconden aanstaren en toen zei ik: “Dan…kje…” en liep ik verder. En laatst bij beeldende vorming hadden zijn vrienden en hij het over me. Hij zei: “Ja, ze is een vriendin van me.” terwijl ik van niks wist.

Dus, hebben jullie enig idee of hij mij leuk vindt of niet? En hebben jullie nog tips om met hem te “flirten”?

Algemene topic aub

hij wil je

Hoe moeten wij dat weten

wanneer is de bruiloft

Ik vroeg of je enig idee had. Ik ben hier nieuw op het forum en ik zie nu al dat de mensen hier niet zo aardig zijn als gehoopt.

http://t.qkme.me/3rrr3s.jpg

Ik heb even geroken en ja hoor hij wil je

En dan even een serieus antwoord speciaal voor jou: ja ik denk het wel maar er is niemand meer dan die jongen zelf die dat kan weten en je kan toch zelf ook wel bedenken dat dat flirterige dingen zijn, wat verwacht je nou van ons…

Ik wist het toch niet zeker? Ik ben hier niet te liefdesexpert. En het voelt fijn om te horen wat andere erover denken.

Wij zijn ook geen liefdesexperts…

paars staat voor dolfijneritus, wist je dat niet

Oh oh dat word een soa test

Voor mij zijn het wel ‘tekens’ dat hij je ziet zitten. Maar als je er echt erachter wilt komen, moet je het vragen. Anders stel is voor om wat te gaan drinken samen, misschien wordt het dan wat ‘duidelijker’ voor je :’)

Dankjewel dat je mijn topic wel serieus neemt, haha! Je geeft me motivatie om de eerste stap te zetten. (:

Wij kunnen niet weten hoe hij over jou denkt. Vraag het gewoon direct aan hem.

Ahw, erg lieff! ik ook van jou en dat weet je! :hugs:

Er is hier een algemeen topic voor, maar anyway, hij vindt je iig aardig.