Vindt hij me wel of niet leuk?

Het is een lang verhaal dus ik begin meteen…
Ik heb een vriendin, ze is ook mijn buurmeisje en die had verkering met een jongen van haar school. Uiteindelijk ging het uit en ze liet een foto van hem zien en ik vond hem zoo knap, dus ze gaf zijn ping aan mij. Ik voegde hem toe… dus wij gingen heel gezellig praten ens. Toen wilde hij afspreken… okee ik vond het niet zo erg want ik ken hem wel via via dus er kan niks ergs gebeuren ofs? Dus we hadden afgesproken voor vandaag na half 3… Dus hij wilde eerder afspreken eerst wilde hij maandag toen woensdag en gister was hij dus vlakbij mijn huis (hij weet de buurt waar ik woon door mijn buurmeisje…) en hij wilde mijn straat weten, maar het probleem is dus… ik mag geen vriendje van mij ouders. Dus daarom zei ik mijn straat niet want dan zou hij naar mijn huis komen en toen vond hij het stom… en nu is hij soort van boos, niet kwaad ofzo maar hij vond het kut… dat snap ik ook wel maar ik kon gewoon echt niet gaan &door mn ouders & ik mijn proefwerkweek is net afgelopen. Dus toen zei hij; oke ik kom morgen niet meer… Ik moest vandaag sowieso naar zijn school met een vriendin voor een andere vriendin. Toen zag hij mij voor het eerst en hij keek gewoon naar me maar hij zei helemaal niks hij was wel op een afstand maar okee… dus toen we weer terug naar huis gingen met die vriendin van me bleven nog even voor school. Toen ging mijn vriendin hem pingen; waarom zei je niks? toen zei hij; waarom zou ik? toen zei mn vriendin; je wilde haar toch zo graag zien… toen zei hij nog iets maar dat weet ik niet meer =$ Maar ik vond het dus echt stom… Op ping stuurde hij eergisteren enzo nog hartjes enzo en hij deed heel lief… net of hij me leuk vond enzo maar hij doet dus heel stom als hij boos is…

Vindt hij me nou wel leuk of niet? Waarom doet hij zo stom… omdat hij boos is of iets anders? Ik snap het dus echt niet meer en ik voel me nu heel erg down =(

ik denk dat hij gewoon een beetje een player is…

Ik snap dat je je rot voelt, maar kom op zeg. Dit is wel erg kinderachtig van hem. Laat hem gaan, je hebt nog geeneens een relatie en hij doet nu al moeilijk.

succes!

Mee eens. Dat hij nu al moeilijk doet slaat echt helemaal nergens op. Zou hem laten gaan als ik jou was!

Jaa dat vind ik ook… maar pff het is zo kut? Ik moet steeds aan hem denken… ik probeer afleiding te zoeken maar het lukt dus echt niet =(

Dubbel post =$

Nog iemand met een tip of iets anders… =$

Je kan je vraag stellen in het officiële vindt-ie-me-leuk-topic.