Vindt hij me ook leuk?

Hey dames , k heb een vraagje

Ik ben een meisje van 15 jaar, en ik vind een jongen leuk
We hebben heel vaak oogcontact. Maar ik weet niet of hij me ook leuk vindt.
Verder hebben we nog nooit tegen elkaar gepraat.
We zitten op dezelfde school.

Dus mijn vraag aan jullie is … Hoe kan ik te weten komen of hij mij ook leuk vindt?

Graag serieuze reacties xxxx :wink: :wink:

Vraag het hem

Dat gaat het beste als je hem goed kent, dan geeft hij dit misschien duidelijk aan, en anders kan je het hem vragen. Nu is vragen natuurlijk een beetje raar. Begin eens met hem groeten als je hem tegen komt. Of maak eens een praatje.

Hmmm even ruiken… jaa denk het wel.

aan hem vragen.
maaar aangezien jullie nog nooit hebben gepraat is het misschien meer een idee om hem eerst toe te voegen op Facebook ofzo?

Probeer contact met hem te zoeken, voeg hem toe op facebook en begin een chat of zeg een keer hey. Als hij interesse toont merk je dat vanzelf.

Voor dat je dat echt kunt bepalen moet je natuurlijk wel eerst elkaar beter leren kennen ! Dus begin eens met simpele ‘hoi !’ als je hem tegen komt ofzoiets.Hoe eng het misschien ook klinkt.
En als je steeds wat meer durft te zeggen kun je hem later toevoegen op Facebook en daar verder praten.
En ja,van het een komt ( als jullie elkaar beiden echt leuk vinden ) vaak het andere :grinning:.

Ahahahahaha :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Meisje toch, dat moet je aan hem vragen niet aan ons.

@ballerina hahahahahhahaha ik wou toevallig hetzelfde zeggen maar je was me voor

Praat eens met hem :slightly_smiling_face: Dan kom je er snel genoeg achter of hij jou leuk vindt aan zijn reacties.

Telepathieee :upside_down_face:

Hahahahahhahah inderdaad! :kissing: