Vindt hij me nu leuk of niet?

Hey Hey

Overlaatst naar een feestje geweest en daar een leuke jongen leren kennen.
Hij was superlief en bracht me zelfs terug naar huis achterop zijn fiets.
We hebben voor mijn huis nog uren staan praten en dat was best gezellig.

Hij vroeg ook wanneer zie ik je weer. Ik antwoordde dat er binnekort weer een feestje zou zijn en dat we elkaar dan konden zien.
De dag zelf en de eerste 3 dagen erna heeft hij mij nog gesmst en hebben we gepraat op WhatsApp.
Hij stuurde steeds als eerste.

Na 3 dagen had ik nog niets van hem gehoord en dus besloot ik om uit mijn eigen te sturen. Hij was nog best wel lief maar ik vond hem plots erg kortaf. Meestal gewoon antwoorden met ‘oke :slightly_smiling_face:’ of ‘wat jij wilt :slightly_smiling_face:’. Ik weet niet goed als ik ergens de mist in ben gegaan dat hij plots zo doet.

Ik vroeg hem dus om nog eens af te spreken. Zijn antwoord ‘wanneer ik tijd heb’, en daar bleef het op dat moment bij. Enkele dagen later vroeg ik ‘en al een idee wanneer je wat meer tijd hebt’ hij antwoordde kortaf ‘geen idee’. Ik antwoorde dus vervolgens ook kortaf ‘oke’. Gaf hij een uitleg dat hij veel moest werken ed.

Op bepaalde momenten is hij nog steeds superlief en geeft hij complimentjes maar dan wordt hij plots terug kort.

Ik vind hem raar genoeg nog steeds leuk maar het maakt me allemaal vrij onzeker. Ik weet totaal niet waar ik de mist in ben gegaan en wat ik nog moet sturen. Of moet ik hem helemaal niet meer sturen?

Hier is een algemeen topic voor:
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindthijzijmijleuk-topic-121240.0.html

Als het echt waar heeft dat hij het druk heeft, dan kan hij het ook te druk vinden om fatsoenlijk te whatsappen. Maar je kunt het beter in het algemene topic vragen, want daar zijn meer mensen die je kunnen helpen.