Oke mensen ik zit met een probleem ik vindt een jongen van mij school helemaal het einde maar ik weet niet hij mij nou ook leuk vindt.
in de 1ste en 2de jaar prayten we altijd tegen mekaar en maakten grapjes maar nu we in de derde zitten en hij weet dat ik heb leuk vindt hebben we nooit meer gepraat ik vindt het echt zonde. mijn beste vriendin kimberly ha dhem buiten gezien en vroeg aan hem wat vind je van haar hij zei ja ze is wel mooi enzo maar ik weet niet of het wat word en toen zei hij ik kijk wel. maar een paar vriendinnen van mij gingen aan hem vragen of hij een keertje met me wou afspreken en me gewoon een kans wou geven hij zei een paar keer ik weet het niet en ik kijk wel. een paar dagen later vroeg een vandezelfde die voor mij wouden regelen of die met me wou en hij zei nee ik vindt haar niet leuk . 2 weken drna vroeg me beste vriendin kimberly aan hem of hij wou afspreken met mij haar en haar vriendje toen zei hij ja als het mooi weer is en als ik tijd heb. toen vroeg me vriendin het een paar dagen achter elkaar wanneer hij nou kon en hij zei ik heb dr geen zin meer in. maar na een paar dagen zei hij ik wil toch wel . maar hij kijkt me altijd aan en als ik trug kijk ( of me vriendin) kijkt hij weg en ik WIL DOLGRAAG met hem maar ik weet niet hoe ik het moet aanpakken , ik ben heel erg verlegen tegen jongens die ik leuk vindt .
wat moet ik nou doen