Vindt hij me nou leuk of niet?

Hey allemaal,

Ik weet dat er een officieel topic is voor vragen of hij je echt leuk vindt, maar dit ligt allemaal wat gecompliceerder hihi.

Ik vind namelijk al een (bestwel lang) tijdje een jongen uit mijn klas leuk, en ik denk/ dacht dat hij mij ook wel leuk vond. Hij kijkt namelijk vaak naar mij en als ik dat door heb en ik kijk terug draait hij zijn hoofd gauw weg. Ook als hij lacht kijkt hij naar mij. Ik was dus helemaal hoteldebotel. Maar toen ik vanmiddag bij een vriendin was hoorde ik opeens dat hij in de vakantie heel close was geweest met een ander meisje. Ze hadden heel erg lang staan kletsen enzo. het is verder niks geworden en hij ontkent ook dat hij haar leuk vindt. (oeh dat klinkt net als een misdaadserie… :bored: ) Nu ben ik dus wel een beetje in de war.
Als wij staan te kletsen zegt hij niet zo veel, ik weet niet of hij dan verlegen is ofzo, want in de klas kijkt hij maar de hele tijd. Ik snap er ff niks meer van!
Herkent iemand dit of wat moet ik doen? weten jullie nog wat tips dat hij mij leuk(er) vindt? XXX

Als hij het ontkent, zal hij dat meisje wel niet leuk vinden.
Kijken zegt niet zo heel erg veel, dus daar kun je niet vanuit gaan. En wat die tips dat hij je leuker gaat vinden: ben gewoon jezelf, bevalt hem dat niet, dan is ie het niet waard.

Ik denk dat je toch beter naar het officiele topic kunt gaan. Die is er niet voor niets. En er is ook een topic om ‘ervoor te zorgen dat hij jou leuk vindt’. Al geloof ik niet dat dat mogelijk is maar goed.

o ja oke
ik ben hier net haha dat wist ik nog niet ( van dat ‘om er voor te zorgen dat hij je leuk vindt’
ga ik daar maar ff heen :wink:
xx