Hoi allemaal,
2 weken geleden heb ik een jongen leren kennen. We hebben in de paasvakantie 2 keer afgesproken (1ste keer zijn we gaan bowlen en naar mijn thuis gegaan , 2de keer naar de bioscoop).
Het bowlen was heel goed meegevallen , toen we thuis waren lagen we op de zetel en begon hij ineens heel aanhankelijk te worden ( hij begon aan mijn haren te friemelen, op mijn benen te wrijven en mij naar zich toe te trekken).
Het 2de afspraakje was ook heel goed verlopen , ik voelde ook wat spanning tussen ons. Toen we naar buiten liepen voelde ik soms zijn hand tegen de mijne botsen. 5min nadat we afscheid hadden genomen stuurdde hij mij een berichtje waarin stond ’ ik wilde eigenlijk je hand vastpakken maar je trok de hele tijd weg’.
De dag daarna stuurde hij mij een berichtje om te vragen of ik alleen thuis was en dat was ik ook. Hij zei ’ ahh oké dan kom ik naar je thuis’. Maar hij is nooit gekomen. vandaag op school kwam ik hem tegen en hij zei totaal niets.
Het laatste lesuur stuurde ik hem een berichtje om te vragen of hij na school even tijd had om te praten en hij zei ’ ik zal zien’. Dit is er ook weer niet van gekomen.
Dus stuurde ik hem maar een berichtje dat ik duidelijkheid wil. En toen zei hij ’ ik kan nu niet beslissen of ik een relatie wil of niet, ik zie gewoon wat er gebeurt tijdens een afspraakje. Dus ik kijk naar het moment zelf.’
Ik snam dit echt niet. Eerst is hij zo aanhankelijk en wilt hij mijn hand vasthouden. En dan is hij op school ineens zo afstandelijk en zegt hij dat.
Wat denken jullie hiervan?
ik weet echt niet wat ik moet doen
Dank je!
Groetjes