vindt hij me niet meer leuk?

hee, ik heb sinds maandag (!) met een jongen. het ging hartstikke goed. maar nu doet hij opeens raar, na een paar dagen al! en ik weet niet wat ik moet doen.
telkens, ben ik degene die eerst over afspreken begint, of smsjes stuurt, of überhaupt tegen hem praat. hij kan toch ook wel eens beginnen met praten ofzo?
maar hij doet het nooit!
en telkens als we een afspraak hebben gemaakt, komt er weer iets tussen dan is ie opeens verkouden of heeft hij straf van zijn moeder… ik vind het echt vervelend dat ik em nu al 5 dagen niet heb gezien enzo. en ik begin nu al te twijfelen aan onze relatie, of het wel stand gaat houden. maar ook een vriend van hem, een ex vriend van mij, zit een beetje te stoken. hij zegt tegen mijn vriend dat hij toch geen lange relaties stand kan houden dus hij het maar moet uitmaken en dat soort dingen.
wat moet ik doen? en vindt hij me nog wel leuk?

ik hoop dat jullie me willen helpen!

Je ne sais pas!

hm. iemand wel?

Dat kan alleen hij weten, vraag het hem misschien subtiel?

over praten en anders dumpen.
je hebt pas sinds maandag met hem. Als je er mee doorgaat en hij doet nogsteeds zo dan is het alleen maar moeilijker om het uit te maken.

Ik zit ook met dit probleem alleen heb ik 28 oktober 3 jaar met mijn vriend…

Succes

ja ik heb het hem gevraagd, en toen zei hij dat hij me nog heel leuk vond. maar zo voelt het niet. en soms negeerd hij me gewoon!

ja ik ga er met hem over praten… als hij reageert xd.
wow hoe hou je het vol? die (bijna) 3 jaar?:astonished:
jij ook succes hé, en dankjewel!

Geef hem wat ruimte, waarschijnlijk heeft hij gewoon even ‘‘lucht’’ nodig.

Vraag het hem. Wat dit is raar…
Jullie hebben pas wat normaal wil je dan iedere dag bij elkaar zijn haha.

jongens zijn raar!

Waarschijnlijk is hij teveel met zichzelf bezig… Ik denk dat hij niet liegt als hij zegt dat hij je leuk vindt, maar dat hij gewoon nog niet klaar is voor een relatie

hm, praat er even met hem over?

Misschien heeft hij het gewoon druk
Kijk het gewoon even aan, tis bijna herfstvakantie, dan heb je wel genoeg kansen om leuke dingen te gaan doen!

ja dat kan ook… maar, hij heeft míj gevraagd… als je niet klaar bent voor een relatie vraag je toch geen verkering? maar ik heb erover gepraat en hij zegt dat hij meer zijn best gaat doen om het te laten merken. maar hij negeert mn smsjes en is ziek, dus kan niet met em afspreken. ik denk niet dat dit nog lang gaat duren:(.

Is hij ziek?
Wat dacht je van een ziekenbezoekje? Dan kun je wat lekkers voor hem meenemen ofzo? :grinning:
Als ik ziek ben vind ik het wel leuk als mn vriendje langs zou komen!

Pràten!
Dit heeft vast wel iets te maken met die vriend…