Vindt hij me leuk?

Ik heb al een jaar een crush op een jongen. Maar tussendoor hadden we al veel meegemaakt ups en downs. Maar door die downs vergat ik hem. tot dat ik hem tegen kwam op de fiets , Draaide z’n hoofd om en zei in zo gebaartaaltje heujj. ( wijsvinger en kop omhoog) Maarja toen was ik weer helemaal op hem. Maar ik wil weten of hij ook op mij is. Hij praat makkelijk met meisjes op school , maar niet met mij. En we hadden pas een uitstapje met school. En toen keken hij en zn vriend wel is om. Ik was beginner ofs en zijn beste vriend ook! Maar aan het eind viel ik bijna maar toen ving die vriend van hem mij op. terwijl ik hem niet goed ken. Alleen z’n naam en hoe hij eruit ziet. Die vriend liet iedereen vallen behalve mij! en terug in de bus , was ik met een vriendin aan het praten. Maar zij keek wel naar buiten. En hij was daar ook lopend naar de bus. En ze zag dat hij met z’n ooghoeken naar me keek en rood werd. En hij stuurde me pas een kusje via msn. Maar is hij gewoon verlegen ?

xWanhopigkindje!

Gelieve je vraag hiero te posten.

^ inderdaad. :slightly_smiling_face:
gaat het over je crush of over zijn vriend? zijn vriend; ik denk dat hij je gewoon beter wil leren kennen en je misschien wel leuk kan vinden. je crush? geen idee haha.