Vindt hij me leuk?

Hoi allemaal,
Ik twijfel of een jongen mij leuk vindt. Ik heb thuis een aantal problemen en ik hij luistert naar mijn verhaal. Ik twijfel of hij me leuk vindt of gewoon zorgzaam/behulpzaam is.

Hij is heel erg geïnteresseerd in mij. Hij vraagt veel en ik zie hem regelmatig. Hij geeft me ook complimentjes. Hij zegt dat ik het goed doe en dat ik slim ben. Ook onthoudt hij veel over mij. We hadden elkaar 2,5 week niet gezien en toch wist hij nog wat ik de vorige keer verteld had. Wat ik verteld had, was niet interessant of belangrijk.
Zou hij mij leuk vinden.
Bedankt voor het lezen!

Hoe zouden wij dat moeten weten? Misschien is hij inderdaad gewoon een aardige, behulpzame jongen. Je kan het wellicht op een subtiele manier vragen?

Inderdaad. Ik vind het vrij normaal als een persoon op die manier met mensen praat. Dat geeft een blijk van interesse in de verhalen van elkaar, maar dat heeft (denk ik) niks te maken met liefde of ‘iemand leuk vinden’

Het kan natuurlijk wel dat hij je leuk vindt hoor, maar deze signalen die je schrijft vind ik best neutraal!

Dit!

En er is hier een algemeen topic voor, dus slotje :slightly_smiling_face: :
https://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-algemene-vindthijzijmijleuk-topic-121240.0.html