Vindt hij me leuk?

Hoi, wist niet waar ik dit moest plaatsen, maar doe het maar hier…
Oke, laat ik maar vanaf het begin beginnen. Gisteravond kreeg ik een chatberichtje via Instagram. Een jongen die ik ken (nou, ik was niet bevriend met hem of zo, we spraken elkaar nauwelijk) vroeg opeens hoe het met me ging en zo. Ik vond het nogal raar, dat hij opeens zo geïnteresseerd in mij was. Ook liet hij weten dat niemand het mocht weten dat ik met hem praatte, waarmee ik akkoord ging. Toch heb ik het wel aan een goede vriendin verteld. Ik stel me waarschijnlijk hartstikke aan, maar toch zit het me niet lekker. Net vroeg ie ook al of ik een keer met hem af wilde spreken. Ga ik waarschijnlijk niet doen, omdat ik hem natuurlijk niet erg goed ken. Vroeger zat hij bij mij op school, nu zit ie op een andere locatie. Het enige wat ik me kan bedenken is dat hij me leuk vind. Waarom zou ie aardig opeens zo aardig doen? Sorry, ben misschien een beetje wantrouwend, maar goed. Wat moet ik hiermee? Wat denken jullie? Tips zijn altijd welkom.
QueenieCat X
P.S: je kan het verhaal waarschijnlijk een beetje vaag vinden.

het zou inderdaad kunnen dat hij jou leuk vind. En als jij hem ook wel ziet zitten kun je ook zeggen dat je het nu wat vroeg vindt om af te spreken maar je kunt ook gewoon met hem afspreken, gewoon impulsief zijn want als je hem al een beetje kent weet je waarschijnlijk ook wel hoe hij is en wat hij wel en vooral niet zal doen…

ik hoop dat je hier wat aan hebt

'k zou even afstand houden en gewoon elkaar beter leren kennen voor je gaat afspreken.
sinds het nogal vaag is enz

Omdat hij vraagt of je zin hebt om iets leuks te gaan doen, betekent niet dat hij je meteen leuk vindt. Het lijkt hem leuk om af te spreken en je beter te leren kennen. Maar je wilt niet, dus wat maakt speculeren dan uit.