Vindt hij me leuk

Dus ik ben meisje 12 , en ik hou echt zoveel van die ene jongen :hugs: nu mijn vraag is : Vindt hij mij leuk :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow: Er zijn wel een paar dingen die hij doet maar ik weet het niet zeker: Hij probeert altijd grappig te zijn bij mij , en als hij iets grappig doet in een groep kijkt hij altijd naar mij , we kunnen open praten , en nog iets dat wel wat heeft : Ik zit achter in de klas en hij zat ongeveer schuin tegenover me , ik was bezig met schrijven dus had ik het niet gezien ( mijn bff wel ) dus hij zat te kijken naar mij , toen keek weer weg en zo 3 keer en zijn vriend had dat op toen deed zijn vriend zo van : Rustig e … , en als ik verdrietig ben weet hij me altijd wel op te fleuren , en hij bewaart de geheimen ( roddels ) die niemand mocht weten en vertelt ze niet door

(Hem het vragen is geen optie , ik wil gewoon weten of er iets zou kunnen inzitten )

XXX Anoniempje XXX

Er is een kans dat hij je leuk vindt, ja.

Dankje om te antwoorden XXX Anoniempje

Meer reacties zijn altijd welkom he

Ik zou het vragen in het algemene Vindt hij met leuk topic.

Ja maar ik ben hier nieuw dus had ik nog niet gezien ( toch bedankt

xxx

En ook omdat je niet zo super snel een reactie kreeg daarop dus ik dacht he waarom niet

( reacties zijn altijd welkom )

Ik denk dat de kans groot is dat hij je leuk vindt. Zodra andere mensen denken dat hij je leuk vindt, is dat ook vaak zo. Probeer er achter te komen door vaak met hem te praten. Als je denkt dat je hem goed genoeg kent, vraag je hem verkering. Ga niet je vriendinnen eropuit sturen, dat vinden jongens niet fijn.

Dankje allemaal voor reactie’s

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindthijzijmijleuk-topic-121240.0.html

:hugs:

:smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

Je hoeft niet steeds het topic te uppen met onnodige reacties.

En bovendien kunnen 100 meiden hier wel zeggen dat ie je leuk vindt, maar dat kan je alleen ECHT weten als je het hem zelf vraag of als je hem verteld dat je hem leuk vindt.

Jaa ik denk wel dat hij je leuk vindt! Ik herken dit echt allemaal dus misschien vind mijn crush mij ook wel leuk (: als je het echt zeker wil weten vraag je het, maar ik heb zelf ook niet zoveel lef, haha. De volgende keer zou ik trouwens even eerst kijken voordat je een nieuw topic opent, maar dat had je al door volgens mij. (;

Jaa ik denk wel dat hij je leuk vindt! Ik herken dit echt allemaal dus misschien vind mijn crush mij ook wel leuk (: als je het echt zeker wil weten vraag je het, maar ik heb zelf ook niet zoveel lef, haha. De volgende keer zou ik trouwens even eerst kijken voordat je een nieuw topic opent, maar dat had je al door volgens mij. (;