Vindt hij me leuk?!?!

Oké. Ik heb vandaag met een jongen afgesproken die ik ken via internet.
Ik ken hem nog maar 1,5 week maar het klikte zo goed via whatsapp en belde bijna elke dag.
Hij toont super veel interesse etc.
Vandaag afgesproken en ik was wel een beetje nerveus,
hij daarintegen leek alles behalve nerveus. Praatte veel en lachte veel (als ik bv. een grapje maakte)
Hij ging met zn voeten op een stoel leggen en zei dat die zich thuis voelde.
Ik wist soms even niks te zeggen en dan begon hij meteen weer.
We gaven elkaar op het begin drie zoenen en op het einde.
Maar nu ik thuis ben… twijfel ik heel erg of hij nog wel interesse heeft en wat hij van me vindt.
We hadden voor de grap gezegd dat ik m’n pa zou whatsappen dat het niks was,
mijn pa ging er op whatsapp serieus op in. En op het einde zei hij met gedag: laat nog even weten wat je pa er van vond dat het een grapje was!’
Hij keek me wel aan met praten enzo maar het was ook niet zo dat hij dromerig ofzo keek en het leek ook niet echt of hij zat te flirten.
Hij pakte maar 1 keer even snel zijn telefoon en had de volle aandacht verder voor mij. (en betaalde).
Hij praatte wel over andere meiden soms en over vakantie dingen die hij had meegemaakt met meiden die hij daar ook leuk vond en bla bla bla.

Maar ik vraag me af of hij me leuk vindt of niet…
beetje onzeker gevoel maar ik ga het hem ook niet vragen, dat komt raar over (vooral na een eerste date, lol).

Wat denken jullie? :upside_down_face:

Ik vind het er allemaal erg positief uitzien :grinning: :grinning: :grinning:
Jaaa ik denk dat hij jou wel leuk vindt :flushed:
(Ik kan het natuurlijk niet zeker weten…)

Veel plezier nog :upside_down_face:

Ik denk niet dat wij dit kunnen weten.
Zal je toch echt aan hem moeten vragen.

Ja idd, volgende keer in het algemene topic :wink:

/offtopic/
Al moet ik zeggen dat ik dat topic op zich heel erg onoverzichtelijk vindt, omdat soms lastig te zien is wie nou waar op antwoord :cold_sweat:

Jawel, maar daar wordt nooit op gereageerd en hier wel!

Jaaaa maar hij praat wel veel over andere meiden…

Ik snap wel dat het overzichtelijker is als al dit soort vragen in dat topic worden gesteld, maar daar wordt inderdaad 9 van de 10 keer niet op geantwoord, en als er op geantwoord wordt is dit door misschien éen of twee personen. Door een topic aan te maken krijg je veel reacties en gaat het alleen om jóu probleem, ik snap eigenlijk wel waarom ze dat doet. Dat topic is echt enorm onoverzichtelijk.

OT.
Ik denk wel dat hij je leuk vindt, in ieder geval een beetje! Heb je alweer met hem geappt of gebeld ofzo?

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html

Dat klopt. Slotje.