Vindt hij me leuk?

Hee meiden, ik weet het, ik heb nog amper berichten geplaatst hier, maar ik zit toch wel een beetje met een probleempje…

Twee maanden geleden heb ik voor het eerst seks gehad met een jongen, ik was het hele weekend alleen thuis en hij kwam onverwachts langs en toen gebeurde het gewoon…
We hebben hierna zowat elke week seks gehad en ik ben zelfs een keer blijven slapen (ik was het huis al uit voordat zn ouders wakker waren, dus die heb ik niet gezien).

Hij is nu net een halfjaar uit een relatie van 4 jaar (en was dus ook geen maagd meer). Anyway, ik vroeg de volgende dag aan hem of dit vaker ging gebeuren, hij zei dat hij daar geen problemen mee had, alleen wil hij nog even helemaal niks serieus.
Ik ben zelf helemaal niet iemand die snel een jongen leuk vind, ik ben zelfs nog nooit echt verliefd geweest op een jongen, maar ik merk dat ik hem steeds leuker begin te vinden…
We appen bijna de hele dag, en als we samen zijn kan ik heel goed met hem lachen enzo, maar het draait bijna altijd uit op seks…

Nu vraag ik me dus af wat hij nu van mij vindt aangezien ik merk dat ik verliefd aan het worden ben. Ja, dit kan ik hem natuurlijk zelf vragen maar ik ben bang dat ik hem dan wegjaag ofzo. En aan de andere kant wil ik niet verliezen wat we nu hebben, al zou een echte relatie natuurlijk wel wat fijner zijn!

Wat moet ik doen volgens jullie?

hmmm
lastig, je moet hem om duidelijkheid vragen. En zeg dat je denkt dat je iets voor hem voelt. Misschien is het voor hem dan over. Maar dan heb je wel duidelijkheid

Dit doet me denken aan de serie ‘akward’

Ja misschien moet ik dat inderdaad wel doen…
Hoe kan ik dit het beste vragen, via whatsapp of als ik hem de volgende keer weer face to face zie (en dan voor of na de seks, haha)?

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html

Daarnaast, je was dus nog maagd en hebt het zomaar even met die jongen gedaan? Tsja, wat jij wilt, maar niet erg slim als ik eerlijk ben.

En als je verliefd wordt dan zou ik gewoon zeggen dat je hier graag een relatie van wilt maken. Wilt hij dit niet, afkappen die handel want dan gebruikt hij je gewoon keihard (wat ik eigenlijk eerlijk gezegd ook denk)

Hahaha, zo voelt het ook een beetje, als er andere mensen bij zijn doen we alsof er niks gebeurd is, bijna niemand weet het ook…
Hopelijk krijg ik hetzelfde happy end :sunglasses:

Ik was al bang voor dit soort reacties. Ik heb het niet ‘zomaar’ even gedaan, het zit wat ingewikkelder. Daarnaast ben ik 18, dus als ik echt zo iemand was die het ‘zomaar’ even met iemand doet was dat 4 jaar geleden al wel gebeurd haha

Je gaat wel met hem naar bed maar je weet niet of hij je leuk vind? Beetje vaag…
Het lijkt er op alsof hij je gebruikt voor de seks omdat hij niks serieus wou. Ik zou het hem vragen, gewoon face to face EN JA VOOR DE SEKS zucht…
En als hij dan niks serieus wil zou ik ermee stoppen als ik jou was, want dan verdien je zoveel meer (:

Ja dat soort reacties kan je verwachten als je het niet uitlegt in je beginpost. Daarnaast ook al ben je 18, had ik gewacht tot ik een relatie had met iemand waarvan ik zeker wist dat het om liefde ging. Maar ik merk alweer dat ik daarvoor te ouderwets denk waarschijnlijk.

Daar heb je wel gelijk in… Waarschijnlijk zie ik hem dit weekend weer, kan ik in de tussentijd even wat moed verzamelen haha

Neehoor, en ik geloof ook niet dat dat iets te maken heeft met ouderwets zijn, maar ik geloof dat iedereen daar anders in is en moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt. Ieder z’n ding.

Misschien gebruikt ie je voor de seks, misschien deed ie dat eerst maar denkt ie nu anders, of misschien verbergt hij het en vind hij je wel echt leuk. Of het is nog iets anders, maar goed, daar kun je maar op een manier achter komen: vragen. Je hebt het recht om het te weten! Die jongen heeft jou ontmaagd, je hebt meerdere keren seks met hem gehad, het is helemaal niet gek dat jij dit wilt weten en ook doodnormaal om te vragen. Schaam je hier dus totaal niet voor, al helemaal niet tegenover hem. En zoals hier boven al staat, als ie weer hetzelfde zegt, zou ik hiermee stoppen, of jij moet ook niks serieus’ willen. Succes :flushed:

Je hebt gelijk, het gaat ook om mij, ik heb het recht om te weten wat dit is en hoe dit verder gaat! Pff ik hoop alleen dat ik de ballen heb om het dan ook daadwerkelijk te vragen, ik ken mezelf…

Ik snap je. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, en ik denk dat ik het ook heel lastig zou vinden om het te vragen. Ik geef altijd wel adviezen en als ik een verhaal hoor van een ander weet ik precies wat diegene moet doen enzo, maar ik denk dat als ik er zelf in zit, dat ik het dan ook niet zou weten of durven. Dus ik begrijp je helemaal. Toch zul je die knop moeten omzetten en het vragen, you can do it :wink:

Nee je geeft juist echt heel erg leuk en lief advies, daar heb ik juist wat aan! Ik zal inderdaad de knop om moeten zetten… Pff op iemand afstappen ofzo gaat altijd zo gemakkelijk, maar met dit soort gevoelige dingen ben ik altijd zo’n schijterd in haha

Ik ben in afstappen op iemand al een schijterd. (behalve als ik hem echt zie zitten, in stemming ben of een drankje op heb (echt lang leven drank :bowing_man: ))

Hahaha, ik mag jou wel! Drank maakt het leven een stuk aangenamer :beer:

Haha ik jou ook :wink: Ik heb trouwens ook best vaak dat ik een avond met een hele knappe jongen zoen, en dat ik hem dan later overdag ofzo ergens tegen kom en denk WHAAAAAAAT HEB IK DAARMEE GEZOEND? Toen ik dronken was, was ie echt zo-veel knapper, maar heb dan meestal wel een leuke avond gehad :grinning:

Hahaha dat heb ik ook echt te vaak (nu kom ik echt over als een slet, heb het ook al ‘zomaar’ gedaan met een jongen…)
was laatst op een verjaardag waar er welgeteld 5 mensen waren waar ik mee had gezoend… :bored:

We zijn nu wel enorm off-topic maar oke :cold_sweat: