Vindt hij me leuk?

Hallo,

Ik vraag me af een jongen mijn leuk vindt.

Ik zit nu 1,5 jaar bij hem in de klas en we zitten in het laatste jaar, hij is nu 21. Ik spreek hem bijna elke dag via Wapp en het komt altijd van zijn kant. Op school ga ik veel met hem en een vriend van hem om. Dit komt ook omdat ik we maar met 3 meiden in de klas zitten en ik het met hun niet heel goed kan vinden, dus ga meer met de jongens om.

Maar ik spreek hem dus bijna elke dag, het komt altijd van zijn kant. Hij zoekt best vaak mijn aandacht op school. Hij wil eigenlijk afspreken maar dat hebben we nog nooit echt gedaan. Wel een keer samen na school wat gegeten en toen zei hij dat hij het heel gezellig vond. Ook zegt hij via de Wapp dat ik er vaak leuk uit zie, lief ben en dat hij zo goed met mij kan praten. Als hij uit is met zijn vrienden & vriendin, appt hij mij snachts altijd en hebben we vaak hele gesprekken. Hij is dan wel aangeschoten maar wat hij af en toe zegt… Ook als hij gwn thuis is met zijn vriendin, hij woont op zich zelf. Appt hij mij.

Dit is nu al vanaf de eerste dag dat hij bij ons in de klas kwam begonnen.

Maar het probleem is dat hij een vriendin heeft. Hij heeft er zelfs een half jaar geleden ten huwelijk gevraagd. Volgens zijn vriend is dit omdat hij bang was haar kwijt te raken. Zijn vriendin heeft namelijk problemen.

Ik vraag me dus af wat dit allemaal betekend. Want als hij een vriendin heeft hoort hij mij niet aldoor te appen toch?

Misschien kun je hem eens vragen hoe het precies zit. Ga je op zijn opmerkingen in? Ik weet natuurlijk niet wat voor opmerkingen hij naar je maakt, maar als ze echt overduidelijk zijn, zou ik gewoon eens vragen wat hij er mee bedoelt of wat hij daarmee wil bereiken. Al helemaal als hij een vriendin heeft.

Heel simpel. Als hij verloofd is, vindt hij jou niet leuk (genoeg) en hoef je je geen zorgen te maken. Als je het vervelend vindt kun je gewoon minder reageren.

Dit kun je ook hier vragen

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html

@Lovelife

Ik ga af en toe op zijn opmerkingen in maar gwn voor de grap, en dat weet hij.

Hij zegt opmerkingen zoals dat hij wil dat ik bij hem in bed kom liggen en laatst zei ik iets van; ik wil eten en toen zei hij als antworrd “Ik wil jouw”…
Daarna gaat hij gwn weer rustig verder met het gesprek of zegt; :wink:. :stuck_out_tongue: of lacht.

Klinkt herkenbaar. Dat deed/doet een vriend van mij ook. Hij heeft ook al 5 jaar een vriendin en ik al meer dan 4 jaar een vriend. Het bleek dat hij me wel super leuk vond (toen ik had gevraagd wat hij nou van me wil) en dat hij verliefd op mij is. Maar hij kiest toch voor zijn vriendin en ik voor mijn vriend. Als je weet wat hij ermee bedoelt, kun je er misschien ook iets van zeggen.

Maar als hij verloofd is, ga ik er eigenlijk vanuit dat hij wel voor zijn verloofde gaat :wink: Dan zou je kunnen zeggen/vragen of hij niet meer van die opmerkingen wil maken, omdat het jou verward maakt.

Pfff verwarrend. En ook niet netjes van hem tegenover zijn vriendin. Het gaat eigenlijk te ver, ik zou het gewoon aan hem vragen, je hebt het recht om het te weten.

Vind jij hem eigenlijk leuk? dat heb je er niet bij gezet.

@Ballerina
Nee, ik vind het ook niet echt netjes wat hij doet. Het lijkt mij als je een vriendin hebt dat je niet een ander meisje de hele dag app vanaf s ochtends dat je wakker wordt meteen, dat je af wilt spreken. En vaak ook gwn appt als hij met zijn vriendin is.
Nee, ik zie hem denk ik gwn als een goede vriend…?