Vindt hij me leuk?

Lieve iedereen,

Ik vind al een paar maanden een jongen super leuk, maar ik vraag me heel erg af of hij mij ook leuk vindt. Ik durf het absoluut niet te vragen, want ik ben best vaak afgewezen. Er zijn een aantal dingen waardoor ik denk dat hij me leuk vind, en een aantal dingen waardoor ik twijfel:

voor:

• hij komt altijd dicht bij me staan en raakt me aan
  • we kunnen samen lachen, het klikt heel goed
  • toen ik net had afgesproken met hem zei iemand 'en hoe was het met je vriendinnetje?" reageerde hij niet ‘neee ze is m’n vriendinnetje niet’ zoals hij normaal doet maar met ‘grappig’
  • m’n vriendinnen zeggen dat we super goed bij elkaar passen en hij zij denken dat hij me wel leuk vindt
  • toen we samen in de achtbaan zaten gingen we voor de grap een gesprek voeren en toen begon hij zo voor de grap hoe heet je hoe oud ben je en zo en toe zei hij opeens ‘wie vind je leuk?’ ik kon niet antwoorden want we gingen net naar beneden

tegen:

• hij begint maar heel soms een gesprek met me op whatsapp
  • hij reageert niet altijd op whatsapp
  • hij spreekt ook af met anderen meisjes en heeft daar contact mee (niet heel veel)

Ik ben nogal desperate, dus help me hahaha

xoxo

Altijd die negativiteit met whatsapp. :’)

Je kunt er maar op 1 manier achter komen: vraag het hem.

Ja, hij vindt je leuk. Hij wil met je trouwen; samenwonen en kindjes krijgen.

We kunnen vanaf hier niet weten of hij je leuk vindt. Wil je dat weten; vraag het dan of zorg ervoor dat 'n vriendin het vraagt.

is hier geen algemeen topic voor?

Even ruiken hoor.

Ja hij wilt seks met je.

Hier is een algemeen topic voor: http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html

btw, wij kunnen nooit weten hoe een jongen zich voelt. Enige manier om het te weten: vraag het aan hem.

made my day hahaha