Ik heb een ex, waarmee ik nogsteeds veel contact heb. Het is uitgegaan, omdat hij geen tijd vrij wilde maken voor mij en we erg veel ruzie hadden. Toen kwam het er ook nog eens bovenop dat hij met een ander bezig was de laatste 2 weken van de relatie . Toen is het uitgegaan en ik was best opgelucht.
Maar toen ging ik met vrienden chillen, die ook zijn vrienden zijn en kwam hij alweer snel in mijn leventje. Naja, ik mag hem nogsteeds, dus zo erg vond ik dat niet. Ik kan het erg goed met hem vinden.
Het probleem is dat hij veel flirt met me op app en in real life en als we met z’n tweeën chillen dan wordt het te gezellig en zoenen, knuffelen en stoeien we. zelfs nog een keer seks gehad. Ik dacht dat hij me terug wilde. Zo deed hij ook en af en toe deed hij vaag.
Nu heeft ie een paar keer gezegd dat het eigenlijk niks meer wordt volgens hem, maar toch blijft hij flirten en wil hij afspreken en uiteten en zeilen etc. We kijken vaak terug op onze relatie (de leuke dingen) en we praten er erg veel over. Ik wil hem nog wel terug en hou nog van hem, ondanks wat hij me heeft aangedaan. Hij zegt dat hij met zichzelf heeft gevochten met de keuze tussen mij en het meisje waarmee hij me verraadde. Ik weet echt niet hoe hij erin staat. Ik kan er geen touw aan vast knopen.
help me alsjeblieft!
iemand ervaring?
xxx