Vindt hij me leuk ? Help me !

Hoi meiden, ik vind een jongen die een klas hoger als mij zit leuk. Het probleem is dat ik niet weet of hij mij ook leuk vind. Hij is 's ochtends als eerste op school ik als tweede. Normaal zit er nog een 3 e bij namelijk een meisje ook van zijn leeftijd. Nu was dat meisje 3 dagen weg en zaten we dus alleen. De eerste twee dagen gebeurde niet veel meer dan anders , hij luistert muziek als ik aankom , hij neemt 1 oortje uit zodat hij me kan verstaan , we praten wat over school enz. Maar vrijdag liet hij me meeluisteren ( op speaker) en we lachten veel meer. Normaal maakt hij enkele grapjes en dan lach ik met de meeste ervan , maar nu maakte hij er veel meer en hij lachte ook om dingen die ik zei. Hij gaf me ook een stootje op de arm . Ik vind hem echt leuk , maar denk je dat hij mij ook leuk vind? En maandag komt dat meisje weer bij ons zitten dus weet ik niet wat ik moet doen of hoe ik me moet gedragen ? Help me ajb ! Ik heb dit nu echt nodig !!

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/121240

Hoe moeilijk is het nou?

Daar heb ik ook al iets geplaatst :slightly_smiling_face:

Ja klopt, maar dan kun je toch even daar op reacties wachten? Morgen heb je vast wel een reactie terug, dat topic is er niet voor niets.

Als een jongen aardig tegen je doet betekent 't niet meteen dat hij je leuk vind.