Vindt hij me irritant?

Een paar maanden geleden heb ik een jongen leren kennen via internet.
Het klikte meteen en we in het begin praatten we veel. Ik kon bij hem mijn ei kwijt, wat wel fijn was, want mijn vriendinnen waren in die tijd druk met hun eigen leven.

Maar de laatste tijd zegt hij vaak niks terug. Als ik vraag of hij het niet leuk vindt om met me te praten, zegt hij natuurlijk wel. En als ik vraag waarom ik zo’n beetje altijd de gesprekken begin, zegt hij dat hij gewoon niet zo’n interessant leventje heeft.

Ik zou het jammer vinden als dit zomaar voor bij zou zijn…

Ik zou proberen erover te praten met hem.
Zeg wat je hier ook schrijft, dat je het jammer zou zijn als het contact over gaat, omdat je graag met hem praat en omdat je je ei bij hem kwijt kan.
En dat je het gevoel hebt dat hij je niet meer mag omdat hij zo weinig terugzegt, terwijl jullie eerst juist veel met elkaar spraken.

Misschien zit hem iets dwars, of misschien heeft hij het gewoon druk. In ieder geval, als je erover praat kun je misschien een beetje meer uitvogelen hoe het zit!

Don’t worry. Zo kunnen jongens nou eenmaal zijn. Vaak zijn ze gewoon veel te druk met gamen of iets anders stupids haha. Meestal is het dan niet eens het geval dat ze geen interesse in je hebben of geen zin hebben om met je te praten, jongens zijn sowieso gewoon veel stugger dan wij meiden! Niks van aan trekken, ze hebben het zelf vaak niet eens door dat ze het doen en bedoelen het dus ook niet zo.