Vindt hij haar leuker?

Hi girls,

Ik vind al een hele lange tijd een jongen leuk, en hij zegt dat hij mij ook leuk vind… maar ik weet t niet.
Hij stuurt naar mn vriendin allemaal snapchats die hij naar mij niet stuurt… zoals was leuk met denise met allemaal hartjes erbij.
Dus ik dacht hij vind haar misschien leuk? Maar toen ik vroeg, vind je iemand anders leuk? Zei hij nee… Maar ik zie nu ook opeens bij snapchat best friends denise bovenaan staan… Sinds ik heb gezegd dat ik hem leuk vind, en toen hij zei ik jou ook… is er echt een stilte gevallen, we praten bijna niet meer, maar ik vind hem wel nog super leuk… Ik weet het allemaal niet meer… Help me!!!

Spreek is met hem af? Misschien brengt dat verheldering.

Waarschijnlijk is deze jongen op zoveel meisjes tegelijk of het kan ook zijn dat ze gewoon beste vrienden zijn?

Is Denise een vriendin van jou? Zo ja. Vraag haar eens om info. Wie weet zijn ze gewoon goede vrienden.

misschien stuurt hij ze juist naar jouw vriendin omdat hij verliefd op jou is en naar jouw niet durft te sturen misschienn is hij onzeker, of hij vind je vriendin leuk maar vraag aan je vriendin wat die dan precies stuurt. succes meid!

Das kut. Ik zou het eens aan die vriendin vragen hoe het tussen hun is, en als t goed zit met die jongen gaan afpreken.