Vinden zelfde jongen leuk

Alvast thnx voor het lezen :slightly_smiling_face:.
Ben altijd al een stille lezer geweest, maar moet nu echt zelf iets kwijt.
Een vriendin en ik vinden dezelfde jongen leuk. Maar… zij zei dat ze hem leuk vond, dus ja dan blijf ik er vanaf… Ben ik gewoon te laat.
Ik app heel gezellig met deze jongen op de app, altijd leuke gesprekken, maar hou hem steeds wat weg omdat ik weet dat mijn vriendin hem leuk vindt. (of moet ik ook niet met hem appen?)
We zijn nu inmiddels 2 maanden verder en ze is nog steeds geen stap verder met hem, terwijl ik denk dat hij mij ook leuk vindt. Nu weet ik dus echt niet wat ik moet doen. zucht :confused:\

Je zou haar kunnen vertellen dat jij hem ook erg leuk vindt, hopelijk heeft zij er begrip voor.

Net als wat hier boven wordt gezegd zou ik het dr ook vertellen.

Vertel het gewoon aan je vriendin, als het echt haar hart zou breken als jij iets met hem begon zou ik het natuurlijk niet doen. Maar misschien heeft ze wel gewoon begrip.

Hey meid! Ik ken het probleem ook 2 jaar op dezelfde jongen verliefd geweest als men beste vriendin, wij hadden afgesproken alles wat er gebeurt of van contact met de jongen gelegd werd we aan elkaar zouden vertellen! Ja zo wordt je soms jaloers ja. Maar na een tijdje heb ik ingezien dat die jongen mijn vriendin leuk vond en niet mij, ik heb me hier bij neergelegd en gezegt dat men vriendin haar gang kon gaan. Ze waren samen en ik was jaloers maar ook gelukkig voor haar zij was samen met de jongen van wie ze super veel hield en ik gunde dit haar dan ook!
Dus ik zou zeggen vertel alles aan je vriendin en ik hoop dat ze het jouw ook gunt ! X

Bedankt meiden voor jullie reacties. Ik ga het haar gewoon vertellen. En als ze er geen begrip voor het dan moet ik daar mee leven, frustrerend.
@?? ?? Dat kan ook werken, zal het proberen X