Vinden ze mij wel aardig?

Heey,

Ik ben dit jaar naar een andere klas over geplaats. Hier zitten een vrienden groepje van 4 meiden in dat ik heel erg aardig vind. Ik ga altijd bij ze zitten maar ik twijfel heel erg of ze mij aardig vinden.
Als ik bij deze meiden zit voel ik me erg onzeker omdat ik niet weet of ze mij aardig vinden en dan durf ik niets te zeggen terwijl ik normaal juist heel veel praat. En als ik nu met ze praat geef ik niet mijn echte mening maar ik probeer zo over te komen dat ze mij aardig vinden. Ik zit er erg mee want verder heb geen vriendinnen in de klas!
xoxo Showgirl

doe spontaan, niet zo geforceerd, dan hebben mensen sowieso al de neiging om je niet aardig te vinden :]

Inderdaad, dus wees gewoon jezelf want je zegt zelf al dat je normaal veel praat.

én je moet juist wel je mening zeggen, (on)bewust kijken mensen op naar mensen die zeggen wat ze vinden.
alleen moet je natuurlijk geen discussie’s gaan zitten maken over je mening :slightly_smiling_face:

Zo te horen kan je niet heel goed met ze praten, volgensmij heb je niet zo veel met ze gemeen. Ze vinden je vast wel aardig, maar ik denk niet dat ze je als een vriendin beschouwen.

Heel heel erg bedankt voor jullie comments!
Al is het makkelijker gezegt dan gedaan ga ik het proberen!
Thanks a lot

heej…
dat heb ik ook in onze klas, maar dan is dat al 2 jaar lang.
ik zit dus in een klas met 4 andere meisjes en wij zijn best wel vriendinnen enzo… we gaan vaak met elkaar uit in de pauze met elkaar om en dat soort dingen…
maar er is dan ook nog een meisje ‘linda’ (zo heet ze niet egt maar zo noem ik haar maar even hier :stuck_out_tongue:) en die zit ook bij ons in de klas maar die is zeg maar net als jou en dan zijn wij de ‘vriendinnen’ waarmee ze omgaat. maar ze is ook erg stil tegen ons, en daarom vind ik het ook niet zo leuk om naast haar te zitten… dus mijn tips zijn; praat meer tegen diegene, waar je naast zit.
of krabbels ze op hyves =)
en wees gewoon jezelf

ik denk als linda dat ook meer tegen ons zou doen…meer haarzelf zou zijn dat ik haar dan wel meer mag…

xx
Mij

Idd gewoon jezelf zijn. Als je gewoon je mening geeft en praat enzo, vinden mensen je ook sneller aardig dan als je bijna niks zegt en nooit je mening duidelijk maakt :slightly_smiling_face: Succes :couplekiss_man_woman:

oh … ik ken die onzekerheid heel erg
als je gewoon jezelf bent lekker vrolijk en spontaan denk ik niet dat die meiden heel veel reden hebben om jou niet aardig te vinden
probeer wel je opties een beetje open te houden en je niet alleen op die vier meiden te focussen, ga gewoon met iedereen om, praat en lach en binnen no time heb je leuke vriendinnen!

woow herkenbaar, alleen dan andersom.
ik vind dat meisje dat bij ons zit heel irritant, want ze is zo zeikerd.

hee, jullie tips hebben heel erg geholpen en ik hoop echt dat ze mij ook aardig vinden want bij z’n vrienden lijstje op hyves hebben ze me er alle4 bij gezet maar ik voel me nog steeds niet heel zeker hier over dus tips zijn welkom!