Vinden jullie het raar als er mensen alleen winkelen?

ik ga heel vaak in mijn eentje winkelen. Want dan kan ik zo lang of zo kort kijken als ik wil. En nouja ik zie er redelijk zelfverzekerd uit als ik eerlijk mag zijn, dus ik denk niet dat mensen gek er over denken ofzo?

ik ga ook soms alleen winkelen. Soms is het echt handiger.
Maar ik heb dat gevoel ook wel is, niks van aantrekken xD

Het is zoveel chiller (:

ik vind het niet fijn om alleen te winkelen, maar het is niet raar!

lekker toch, alleen winkelen? overal kijken waar en hoelang ik zelf wil :slightly_smiling_face:

Ik ben eerlijk gezegd nog nooit echt gaan shoppen in een kledingwinkel in mijn eentje :’)
Ik ga eigenlijk altijd sowieso met 1 vriendin, en soms nog met een andere vriendin. En ook heel soms met die andere vriendin alleen…

helemaal niet raar! ik zie zovaak mensen die alleen winkelen, ze kunnen overalnaartoe waar ze willen!

maar zelf winkel ik altijd met vriendinnen haha, vind ik gezelliger.
en dan kun je vragen ‘staat dit’? ;p

nee ik vind dat echt niet raar, ik hou ervan om alleen te winkelen!
echt, als ik kleren wil gaan kopen ga ik het liefst alleen. lekker helemaal zelf bepalen waar je heen gaat en hoe lang, en je hoeft alleen maar voor jezelf te kijken (:
Als ik voor de gezelligheid ga neem ik natuurlijk wel iemand mee of course, maar als ik echt goed wil slagen ga ik liever alleen.

Ik vind alleen winkelen juist heel fijn en ik heb ook niet het gevoel dat ik raar word aangekeken…
Misschien voel je je ongemakkelijk en kunnen mensen dat zien?

ik hou van alleen winkelen

Het is helemaal niet raar om alleen te winkelen. Vind het fijn, omdat je zelf kan bepalen hoe lang je in een winkel bent en waar je naar toe gaat. Natuurlijk is het gezellig met vriendinnen, maar in je eentje is niet vreemd.

Ik winkel ook vaak alleen :stuck_out_tongue: omdat niemand het leuk vind om met mij mee te moeten want ik ga winkel in winkel uit, en dat vinden ze niet leuk

Ik vind het heerlijk.

Ik vind het heerlijk om alleen te winkelen. Je kan zelf overal naar toe waar je wilt, je hoeft niet met iemand anders mee een winkel in waar jij het niet leuk vind enzo! Niks raars aan, ik zie het ook zelf zovaak!

Als ik al helemaal weet wat ik ga kopen of als ik iets speciaals zoek, ga ik liever alleen. Niets raars aan.

ik vind het soms juist fijn om alleen te winkelen xD
want met vrienden ga ik standaard naar dezelfde soort winkels… en van die hele goedkope winkels durven ze niet in omdat ze zich schamen >_> dus als ik in mijn eentje ben dan kan ik zelf kiezen waar ik naar binnen wil lopen C=
maar als ik naar de grote stad ga dan wil ik nooit alleen gaan haha…

ik vind het nooit raar, maar ik winkel zelf nooit in mijn eentje omdat ik dat zo saai vind.

Ik ga altijd alleen eigenlijk, dat vind ik echt zoveel leuker. Nog nooit rare blikken gehad hoor :stuck_out_tongue:. En ik zie vaak anderen alleen gaan.