Vinden jullie het raar als er mensen alleen winkelen?

Want ik heb zelf altijd het gevoel alsof iedereen naar me kijkt van; Heeft die geen vrienden ofzo?
Denken jullie er ook zo over of zit dat in mn hoofd, want hierdoor durf ik haast niet meer alleen te winkelen, haha. (:

Haha, ik winkel liever alleen en ik krijg nooit zo’n blikken hoor… Boeit toch totaal niet?

Ga zelf ook wel eens alleen winkelen, vind het helemaal neit erg
Soms juist fijner omdat ik dan rustig kan passen en niet winkel in winkel uit hoef =P

Dat zit vast gewoon tussen je oren. Niemand denkt dat hoor. (Alhoewel ik me ook zo voelde toen ik alleen een bestelling op moest halen in het centrum :’))

ik ga ook zo vaak alleen winkelen, hoef je geen rekening te houden met anderen. En als je om je heen kijkt in de winkel zie je dat je zeker niet de enige bent:P

Nee, dat is niet raar. En ik denk niet als ik iemand in z’n eentje ziet winkelen ‘die zal wel geen vrienden hebben’. Ik neem aan dat bijna niemand dat denkt.

ik winkel altijd alleen en vind het dus niet raar nee haha

Ik ga niet vaak echt winkelen in mijn eentje, dus niet dat ik dan heel veel koop, maar ik ga wel soms even snel alleen het dorp in, dan hoef ik alleen naar de winkels waar ik heen wil en dat is veel handiger. En dan heb ik nooit iets van dat ik denk dat mensen mij vriendloos vinden.

nee, dat is niet raar.

Ik ga ook vaker na school nog even alleen de stad in.
Heb ook altijd het idee dat ik word aangestaard haha.

Nee.
Ik weet niet wat jij denkt als jij mensen alleen ziet winkelen hoor :'D
Maar niemand besteed daar aandacht aan.

Goh, waar je je allemaal druk over kan maken >.<

Oke, bedankt! Want ik zie altijd de meisjes van mijn leeftijd (ong. 16) altijd winkelen met vriendinnen, dus ik dacht…
nouja ik ben misschien ook wel heel onzeker. (:
maar dan weet ik van jullie dat het toch niet zo raar is. ;p

Ik vind alleen winkelen heerlijk! Alles passen, niet bezwaard voelen omdat er iemand op je wacht en tergelijkertijd ook niet op iemand anders hoeven te wachten. Al vind ik het voor ‘belangrijke’ aankopen wel fijn als er iemand meegaat…
En met z’n tweeën is gezelliger.

Ik vind het echt heerlijk om alleen te winkelen; dus nee niet raar.
Vind het ook super leuk om met vriendinnen te gaan maar af en toe alleen is ook wel lekker. Heb er zelfs een keer een stukje over geschreven op mn blog. :wink:

nee, ik vind het juist fijn om alleen te winkelen.

Nee, winkel ook meestal alleen, gaat veel sneller

doe ik zo vaak.
Ik vind het fijn ;dd

alleen winkelen is vaak leuker.
je stapt een winkel die jij leuk vindt, je past hoe lang jij het wil :wink:

ik ga ook best vaak in mn eentje winkelen want dat is gewoon handig als ik ff snel iets wil halen, en mn vriendinnen zitten allemaal met geldproblemen op t moment :’]

het lijkt me alleen wel ongezellig om bijvoorbeeld in Amsterdam te gaan winkelen de hele dag in je eentje (als je daar dus niet in de buurt woont)

ik ga heel vaak in mijn eentje winkelen. Want dan kan ik zo lang of zo kort kijken als ik wil. En nouja ik zie er redelijk zelfverzekerd uit als ik eerlijk mag zijn, dus ik denk niet dat mensen gek er over denken ofzo?