Vinden jullie dit ook lullig?

Ze hebben gewoon geen leven en bemoeien zich dan maar met diegenen die wel een leven (vriendje) hebben. Heel zielig. Ik vind het zo jammer dat je met een rot gevoel hebt rondgelopen, laat je niet neerhalen door die meiden! Je bent echt wel beter :pensive: De volgende keer negeer je ze gewoon en als het te erg wordt, loop je dan weg of zoen nog meer, worden ze alleen maar jaloerser van. :smiling_imp: Echt, ze zijn je aandacht niet waard. Ik vind het trouwens wel schattig als een koppel zoent, maar je mag het hen niet kwalijk nemen dat ze staarden, je lag wel op een publieke plaats.

Ja ;p

Iedereen zoent toch, klinkt nou net of die meiden kei preuts zijn (hun zoenen zeker nooit, en vooral geen seks…?). Ze vinden het gewoon leuk om te stoken, gewoon negeren en verder zoenen.

Waarom vinden mensen het té als ze op elkaar liggen ik zie het probleem niet… alle kleding is toch nog aan of niet soms?

Het zyn gewoon van die meisjes die aandacht zoeken =).

ik vind het nog al zielig om daar over te lopen zeuren. als ik bij de kluisjes loop die ik soms ook wel eens mensen staan. So what? als zij daar willen staan oké, niet mijn zaak. ik zelf ik heb ik ook zo’n bitch in de klas, die beweerd dat ik iets heb gehad met zo’n beetje elke jongen die ik ken(en die ik niet ken). dus tsja ik vind het buiten gewoon zielig. niks van aan trekken

zeker is dat bitchy.
als jij je vriend wilt zoenen doe je dat!
oke, jullie lagen op elkaar, maar het is toch niet zo dat je BUTNAKED was?!
ik zeg; lekker laten lullen!
die meiden hebben gewoon niets beters in hun leven dus gaan ze maar op andere mensen letten en dingen schreeuwen zodat ze iemand voor lul kunnen zetten zodat zijzelf niet voor lul staan!
doe wat je wilt doen!

It’s your man! You’ll do what you want with him!

Ik ben zelf ook voor zoenen op publieke plaatsen, maar ik snap wel dat er mensen zijn die het ergerlijk vinden. In ieder geval, ik zou me er zelf niks van aantrekken.

Niemand anders had er last van, het was niet zo dat jullie openbaarlijk een halfuur lang zaten te tongzoenen(daar erger k me soms wel over op school), t was gewoon simpel, lief en onschuldig (op de manier van ; handen gewoon waar ze horen en niet overal en nergens…)
Dus zouden zij zich rot moeten voelen over dat ze jou zo persoonlijk aanvielen. Maar dat doen ze waarschijnlijk niet want daar voelen ze zich te goed voor. Dus ben jij degene die zich rot gaat voelen. Maar dat is onterecht.
Gewoon een keer goed terug pakken zeg ik ! :stuck_out_tongue:
x

Wat is daar nou zo erg aan dan? Ze zaten toch niet aan elkaar ofzo, ik vind dat zoenen op school best kan… Boeiend, laat die meisjes lekker lullen, gewoon jaloezie.

ik hou er zelf nooit zo van om in het openbaar te zoenen, omdat ik altijd bang ben voor dat soort reacties of dat mensen er last van hebben,
maar die reactie was wel echt zwaar overdreven,
je moet je er gewoon niks van aantrekken!

het is misschien niet altijd aangenaam voor andere mensen, maar zij stellen zich toch wel een beetje aan vind ik.

Jezus wat een bitchen!

Tuurlijk mag je zoenen in het openbaar.
er staat nergens een regel waar het niet mag.
en zoals je al zei, geen hand onder shirt
en ver genoeg vandaan.
nou dan hebben jullie ook rekening met iedereen gehouden.

Het zou pas raar zijn als je pal voor hun neus dat liep te doen.
maar i kvind dit echt niet jouw schuld.
je moet gewoon niks van die meiden aantrekken.
ze zyn gewoon jaloers dat hun niet zon leuke
relatie hebben.
Dus . schijt aan hun :stuck_out_tongue:

Poeh, een maand lang niet kunnen zoenen met m’n vriendje. Zou ik niet overleven, haha.
OT, ik vindt het kinderachtig, als jij lekker wil zoenen doe je dat toch gewoon? Als het niet te ranzig wordt natuurlijk…

Poeh, een maand lang niet kunnen zoenen met m’n vriendje. Zou ik niet overleven, haha.
OT, ik vindt het kinderachtig, als jij lekker wil zoenen doe je dat toch gewoon? Als het niet te ranzig wordt natuurlijk.

Ik weet eig nooit wt ik moet doen als ik een koppel zie kussen, ik kijk dan altijd gewoon weg x’)

Mrja, ik zou het gewoon niet in het openbaar doen, maar zij deden ook wel lullig hr

Jij mag zelf weten wat je doet…

en hun zijn gewoon jaloers

Ik weet zeker dat jouw vriendje gewoon een lekker ding is.
Dan komt er wel eens een bitch in de bitchen naar boven.

Die meiden zijn 9 van de 10 keer jaloers. Ze zien jou lol hebben met je vriendje en misschien kunnen hun daar niet tegen om jullie zo leuk met elkaar zien doen al het ware.
Trek het je niet teveel aan, laat die meiden lekker praten en doen, meeste gevallen is het ook stoer doen tegenover vriendinnen, als ze zo gaan praten!

Ik vind dat jij fout zat
niks is goorder dan stelletjes die pas met elkaar gaan en niet van mekaar kunnen afblijven.
serieus ik erger me er ook dood aan en schreeuw ook altijd naar ze dat ze goor zijn (egaal of ik ze ken of niet)

sorry.

Negeren Negeren Negeren, echt … ookal is het moeilijk, zie het als : verwend gedrag afleren bij een kind, zodra een kind een lolly WIL-MOET-en-ZAL, en de ouders geven hem/haar géén lolly nomatther wat. Houd het vanzelf op.
Dus gewoon geen aandacht geven, dan hebben hun ook zowiets van, Oke láátmaar, het lukt niet.