Vinden jullie dit ook lullig?

Ik lag vandaag met mijn vriendje op een grasveldje op onze school. Het was echt een lekkere zonnige dag en zowat de hele school lag op dat grasveldje. Mijn vriendje heeft een maand Pfeiffer gehad (dus we konden een maand niet zoenen) en nu hij genezen is zoenen we iets meer dan eerst.
Goed, we lagen dus op het grasveldje en we gingen worstelen (hij deed gras in mijn topje :pensive:) en toen ik op hem lag gingen we zoenen.
Zo’n 7 meter verderop zit een hele groep meiden van mijn klas die graag onrust stoken in relaties, en dan vooral die van mij en mijn vriendje (wat hun niet lukt). Terwijl ik en mijn vriendje zoenen hoor ik ‘‘ja en dan vooral in die positie’’ : ze zaten dus over mij te roddelen (wetend dat ik het kan horen). Ik kijk op en 1 meisje zegt ‘‘Sara dat was er echt over!! Iedereen die langsloopt kijkt gewoon hoor!! Dit is een PU-BLIE-KE plaats’’ (dit schreeuwt ze dus over dat veldje). Dat hele groepje zat ons gewoon aan te staren, en ik heb rondgevraagd en niemand keek/had er verder last van (van mij en mijn vriendje).
Kortom: waar bemoeien ze zich mee? Als ze er een probleem mee hebben moeten ze toch gewoon niet kijken? We zaten niets ergs te doen: gewoon met onze lippen zoenen (geen handen onder kleren of wat dan ook). En ze zaten er echt ver genoeg vandaan om er geen last van te hebben.
De manier waarop ze het zei en de manier waarop ze zaten te roddelen, gewoon om mij te kwetsen, vond ik zo zo zo gemeen. Ik heb echt de hele dag met een rot gevoel rondgelopen.
Ik wou het eigenlijk gewoon even kwijt, maar wat denken jullie? Zijn zij bitchy bezig of zat ik fout? (misschien vinden jullie dat zoenen in het openbaar niet normaal is?)
Sorry voor het lange verhaal!

Het is wel lullig wat ze deden, zeker omdat ze het alleen deden om jou te irriteren, en zijn moeten zich er niet mee bemoeien. Al zou ik persoonlijk ook niet op elkaar, zoenend op het grasveldje gaan liggen als heel de school daar ligt hoor.

Hmm je hebt gelijk hoor, dat was ook niet zo slim, maar we zoenden ook maar zo’n 10 seconden ofzo, daarna was het alweer voorbij en lag ik weer naast hem. Maar hey, bedankt voor het lezen en de reactie!:slight_smile:

Hmm ja zoenen bij school is niet echt oke maar er iets van zeggen ook niet,

Ik vind als mensen in het openbaar zoenen in principe niet heel erg. Maar als ze echt op elkaar zitten en aan het tongworstelen zijn voor mijn neus; dan wel!

Je zat niet fout, als andere mensen er geen last van hebben en jullie gewoon lief zaten te zoen. You go girl. Je moet je er niet rot door voelen, ze zijn vast heel erg jaloers op je omdat zij niemand hebben.

Ik heb ook zo’n groepje meiden op school, die vinden zichzelf geweldig en leveren altijd commentaar op andere mensen. Twee jaar geleden voelde ik me altijd gekwetst door ze, maar nu lach ik altijd heel erg lief en evil naar ze. En heb een keer, voor een aula met mensen, keihard gezegd dat ze het niet waard waren om met me te praten. En nu laten ze me met rust.

Ik zou dus gewoon me middelvinger opsteken en zegge dat ze jaloers is omdat ze niemand ken krijgen :fu:

even over pfeiffer, je bent alleen besmettelijk in de eerste twee weken ongeveer. Dan is de vermoeidheid nog niet toegeslagen dus heb je het niet door… je hebt een hele maand verpest :S

Aw dankje :slightly_smiling_face: Nee tongworstelen deden we niet, gewoon normaal ‘simpel’ zoenen.
En ik vind het lief dat je dat zegt, ik voel me er al wel wat beter door. Ik had echt het gevoel van ‘zat ik echt zo fout’? Alle koppels op onze school zoenen gewoon in het openbaar en ik snap niet wat het probleem is (het is niet fijn als je er met je neus op wordt gedrukt maar dat was bij ons niet het geval).
En haha, mooooi :wink: Wat een bitches, verdiende loon :slightly_smiling_face: Je moet maar denken: hoe zielig/ongelukkig zijn ze dat ze andere mensen ongelukkig proberen te maken. Pathetic.

pff van die tutjes heb je altijd op school.
weet je hoe onzeker dat soort meisjes zijn?
niks van aan trekken

Nee dat weet ik, maar mijn vriendje heeft lastige ouders en ik mocht hem toen hij ziek was haast niet bezoeken (mocht hem niet vermoeien). En ik vind een maand niet verpest als ik niet met mijn vriend zoen xD We doen ook andere dingen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Muahaha goed idee :stuck_out_tongue_winking_eye: Dat ene meisje dat zei dat het ‘‘er echt over’’ was heeft overigens wel een vriendje, maar die ziet ze nooit (hij is van school af en studeert in Nl → ik woon in Belgie).

Dankje, dat is lief :slightly_smiling_face: Ach, ik probeer me er ook niks van aan te trekken maar toch heb je zo’n knagend gevoel in je onderbuik weet je? Bleh.

Ja, ik heb nu ook alleen maar medelijden met ze.
Maar voel je niet slecht! Je moet eens expres met je vriend voor hun neus zoenen en dan zeggen; jaloers dames?

Haha goed plan :wink: Nee ik laat ze maar een beetje links liggen. Bedankt voor de reacties he :slightly_smiling_face:

Zulke mensen heb je, niks van aantrekken.
Ik zou persoonlijk zelf ook niet gaan zoenen op dat grasveldje, maar als ik het zelf zou zien zou ik er verder niks van denken.
Mooi laten gaan.

of het zoenen normaal is ligt ook een beetje aan je school, bij de ene school word daar denk ik opener over gedaan dan de andere, dus ik kan niet egt beoordelen of het wel of niet netjes was. Iniedergeval hoeft er niet zo gereageerd te worden. Ze zijn arrogant, daar moet jij je niks van aan trekken!

Op onze school is het echt normaal. Tenzij je natuurlijk echt hevige ‘make-out’ sessies gaat hebben, maar dat deden we niet… Gewoon ‘happen’ zeg maar. (god wat klinkt dat stom)
Bedankt mensen! Ik zit hier alweer met een smile op m’n gezicht :slightly_smiling_face:

jah dat is wel lulig maar waarschijnlijk hadden ze niks beters te doen en willen ze niks liever dan ook zo met een jongen samen tezijn niks van aantrekken

Bedankt :slightly_smiling_face: !!

Ik hou er niet van als mensen in het openbaar zoenen, ik vind het vragen om opmerkingen. Maar wat deze meiden deden is wel erg lullig idd, dat verdiende je nou ook weer niet xD