Vinden jullie dit kunnen?

Haii ik hou van heel veel stijlen kleding. Het liefste elke keer iets anders. De ene keer zie ik er zacht en lief uit, de andere keer ontzettend ruig. Vinden jullie dat kunnen, of zou het je in de war brengen?

xx

Serieus?! Natuurlijk kan dat. Je bent toch ook niet elke dag vrolijk.

Haha waarom niet?

Nee maar dan kunnen mensen toch niet weten hoe je echt in elkaar zit? Ik wil gewoon mezelf zijn,. En ik weet gewoon niet wat ik nou precies leuk vind

Gewoon kleden zoals je zelf wilt, dan ben je jezelf toch? :grinning:

Trek lekker aan wat je wilt. :slightly_smiling_face:

http://www.polyvore.com/cgi/set?id=52945369&.locale=nl

Dit is mijn polyvore account, en zo g ik het liefst de straat op

Dan doe je dat toch?

Wat je leuk vindt, is wat je bent. Je hoeft je niet per sé aan regels te houden vind ik. Op een regel na: trek aan wat je leuk vindt.

jij bent 11 en je hebt zulke hakken aan? beetje hoog hoor…

Ik heb ook niet iedere dag hetzelfde aan. Ik draag waar ik zin in heb en als anderen vinden dat het niet kan dan stikken ze er maar lekker in.

Nou, zoals je al zegt, dat is dus hoe jij in elkaar zit!

Wauw, je hebt echt een supermooie stijl, zo vroeg al! Ik weet niet of je een blog bijhoudt of iets dergelijks, maar volgens mij kan jouw stijl nog eens heel bijzonder worden.

Dat doen meer mensen hoor. Is toch juist leuk, een beetje afwisseling :slightly_smiling_face:

Je bent 11. Dan hoor je te experimenteren met je kleren en je persoonlijkheid.
Maakt helemaal niks uit hoor als je steeds een andere stijl draagt.

Tuurlijk kan dat! Je bent nog jong, en ik vind dat je een erg leuke stijl hebt! Ik ben zelf ook pas 12 dus weet volkomen wat je bedoeld :slightly_smiling_face:

Als jouw stijl is dat je vele verschillende stijlen hebt dan is daar toch niets mis mee. Gewoon lekker doen.

gewoon doen, heb ik ook wel een beetje.