Vinden jongens zoenen met meisjes met lipgloss op vies?

Ik wil graag weten of jongens het niet vies vinden om met meisjes met lipgloss op te zoenen, want dat plakt en smaakt vies. En de jongen wil natuurlijk zelf geen roze lippen !

Je zegt het eigenlijk zelf al… Zou jij het fijn vinden om met plakkerige lippen te zoenen?

JA.

Ik heb aan mijn vriend gevraagd of hij het vies vond en zijn antwoord was: “Als het mijn eigen vriendin is niet, maar anders doe ik het liever niet.”
Ik: “Dus je vindt het eigenlijk gewoon vies?”
Hij: “Eh naja. Wat had jij gisteren op?”
Ik: “Lippenbalsem.”
Hij: “Ja, dat vind ik nog wel kunnen. Dat is niet vies. Maar lipgloss liever niet nee. Niet echt lekker.”

"Als het mijn eigen vriendin is niet, maar anders doe ik het liever niet."
Hahah :stuck_out_tongue: Dat klinkt op de een of andere manier niet helemaal ok xD

Haha hoezo niet ok?
Klinkt meer zo van; ja dan moet het maar, maar liever niet.

Niet dat tie het bij zijn eigen vriendin wel doet en bij andermans vriendinnen niet ofzo xD.

Klonk als ‘Mijn eigen vriendin zoen ik wel mét lipgloss, en al die andere meisjes doe ik wel zonder.’ :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maarrreh nou ben ik offtopic aan het onzinnen :stuck_out_tongue: Upje dan maar?

Ik vroeg het aan een jongen op msn, zijn antwoord:

ik vind dat als je wat langer doorzoent met die meiden dan alt het wel mee
maar als het een of 2 kusjes zijn dan is het kut :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mijn ex ging lipgloss met smaakjes voor mij kopen, want hij vond het wel vies…

Ja tuurlijk.
Mijn vriend vind het vreselijk als ik het opheb daarom heb ik het ook nooit meer op.

Ieeh, dat lijkt mij wel ja?..

mijn ex-vriendje vond het al niet leuk als ik gewoon een klein beetje lippenbalsem ophad :stuck_out_tongue:

mijn vriend vind het niet fijn nee …

ook niet vaseline ofzo

Eén jongen waarmee ik had vond lippenbalsems met smaakjes wel heel fijn :slightly_smiling_face:

Lipgloss of lippenstift, met dat op heb ik nog geen jongens gezoend :’) (of dan was het er allang afgesleten)

Over lippenbalsems heb ik nog nooit een jongen horen klagen. Lipgloss en lippenstift vinden de meesten inderdaad niet zo lekker.

Mijn vriend vind het ook niet fijn.
Dat is eigenlijk wel vervelend want ik heb bijna altijd lipgloss op xD
Mja ik houd er wel rekening mee.
Een keer waren we ergens en ik had nog een beetje lipgloss op. Hij wilde perse een kusje dus ik deed dat en toen zei ik; wauw die glittertjes staan je wel mooi zeg!
xD

stel je voor dat die jongen het op heeft,
wat vind jij er dan van? (’:

Niet fijn :’‘D
Het gaat like, over je hele mond zitten, zeker als je allebei lipgloss op hebt :’'D

? xD

Mijn vriendje vindt het al niks als ik lippenbalsem/vaseline op heb.