Vinden jongens vingeren/beffen vies?

Veel mensen kennen mij niet, op dit Forum.
Zit er ook nog niet héél lang, en vaak op.

Maargoed, ik ben Marieke, ben 16 jaar, en over 2 maandjes, word ik 17.
Maaaaaar, ben nog nooit echt verder gegaan dan zoenen.

Maaaar mijn ‘awkward’ vraag, is eigenlijk;
vinden jongens dat niet vies? Vingeren? Beffen?

Ik bedoel, ik ben nooit verder gegaan, omdat ik puur gewoon bang ben dus, dat als we eenmaal bezig zijn, en dat hij, downunder is, en dat hij, mijn vagina vies vind? Ik bedoel, ik douche regelmatig, maar heb toch altijd wel last van afscheiding, vaak ook onverwacht, wat meestal niet zo lekker ruikt, en er uit ziet en wat ik zelf ook niet altijd heel schoon vind.
En straks, gebeurd dat ook, wanneer, ik dus bezig ben met een jongen…

Hoe ging dat bij jullie? Waren jullie daar niet bang voor? En hoe doen jullie dat?

Super als jullie me kunnen helpen… loop namelijk al wel vrij lang rond met deze vraag…

Nee vinden ze niet vies. Nou ja beffen misschien wel. Maar vingeren niet, worden ze eerder geil van denk ik. Maar ik was daar ook wel een beetje bang voor ja.

Beffen hoeft bij mij niet in principe hahaha, maar gewoon in het geheel…
hoe heb jij dat dan gedaan? Toen jij voor het eerst verder ging dan zoenen?
want ik duuuuurf gewoon niet… ;(

Geen enkele jongen vind dat vies, anders had jij niet bestaan. Je bent er obviously gewoon niet klaar voor, maar als je dat wel bent heb je zulke gedachtes écht niet meer.

Beffen vinden ze trouwens ook niet vies, worden ze alleen maar achterlijk geil van.

Mijn vriend vind vingeren leuk en beffen geweldig. Jongens vinden dat echt niet vies.

al ken ik wel een jongen die zn vriendin down under naar rotte vis vond stinken en haar daarna nooit meer heeft gebeft.
Maar als je je schoonhoud vinden ze het echt niet erg.

eh, nouja, dat gebeurt gewoon… ik dacht er op dat moment ook helemaal niet meer over na omdat het gewoon met mijn vriend was die ik vertrouw…

Als jij er klaar voor bent, en je wil het ook echt, dan maakt het je niet meer uit.
Zo ging het bij mij tenminste…

Er zijn jongens die er niet van houden, maar er zijn er gelukkig ook genoeg die het wel lekker vinden! Mijn vriend vindt het gelukkig erg geil :wink:

(doet me denken aan Lowlands vorig jaar… Vriendinnetje en ik hadden allebei iets teveel gedronken en vroegen aan iedere jongen die we tegenkwamen wat hij daar nou van vond… Er waren er toch echt wel een paar die het verschrikkelijk vonden, maar toch maar deden omdat hun vriendin het wilde :wink: Hilarische avond was dat… )

Tuurlijk zijn er ook jongens die het iets minder vinden, maar er zijn toch ook zat meiden die pijpen/slikken niks vinden. Zelfde idee.

Ik weet precies wat je bedoelt, dat had ik ook! Alleen vond ik vingeren niet erg, maar het idee dat hij aan je vagina lukt vond ik altijd heel goor. Maar ik heb het laatst aan hem ‘gevraagd’ en hij zei dat jongens dat helemaal niet erg vinden en als ie eenmaal bezig is wil je niet anders ;p.
Ik denk dat het een knop is die je om moet zeggen, verstand op 0 en gaan met die banaan xd.

heb er nog nooit van gehoord dat een ‘natte poes’ (om het even grof te zeggen) vies vind haha. maar je bent er duidelijk nog niet klaar voor, anders had je je niet bezig gehouden met deze vraag…

mijn vriend vind beffen helaas niet zo lekker :c
maarja verder is ie wel heel lief :grinning:
als je een vriend hebt merk je vanzelf wel wat hij leuk vind om bij jou te doen en waar hij zich niet prettig bij voelt (:

Mijn vriend vind het geweldig om mij zo te plezieren. Wie hebben ook altijd ruzie over wie eerst mag bij de ander. (We zijn een beetje een maf stel) Hij vindt beffen echt heel leuk en helemaal niet vies.

Toch heeft het bij mij een tijdje geduurd voordat hij me mocht beffen, hij wilde het zelf altijd heel graag, maar ik had hetzelfde probleem als jij. Ik vind mezelf heel lelijk daarbeneden. De eerste keer dat hij dat mocht doen hadden we al een aantal keer seks gehad en die avond redelijk wat gedronken. Toen pas durfde ik het aan.

Wat ik en mijn vriend meestal doen (als we niet te ongeduldig zijn) is even naar het toilet gaan voor we echt bezig zijn. Dan was je je even met wat water, is het toch net even iets frisser.

En over eventuele afscheiding hoef je je geen zorgen te maken. Als je eenmaal bezig bent met een jongen vinden ze het alleen maar leuk en geil als je nat wordt. Trust me :wink:

ze vinden alles om je te plezieren en een kut gewoon geil:P

jongens vinden dat niet vies, de meeste denk ik dan :stuck_out_tongue: zullen wel uitzonderingen zijn. maarja met meiden is dit het zelfde verhaal…

Jongens vinden dat niet vies, in tegendeel zelfs. Maak je geen zorgen!

De meeste jongens vinden het juist opwindend, en ook op de manier waarop jij reageert. Je moet er eigenlijk niet teveel over nadenken (:

bier drinken is wel een afrader want daar kan je vagina wel echt van gaan stinken heb ik wel eens gehoord.
In het begin dacht ik er ook wel allemaal zo over, maar toen is het gewoon gebeurd en mijn vriend die doet het graag. Maar denk als je echt niet wil moet je het niet doen, waarschijnlijk als je vaste relatie krijgt dat dan van zelf wel een keer goed komt. Gewoon open over praten

HAHAHA geweldig, dat ook alleen op lowlands :stuck_out_tongue:.

ot: mijn vriend heeft er totaal geen problemen mee.

Kan me niet voorstellen dat ze het lekker vinden eigenlijk. Nouja, beffen dan vooral. Mij lijkt pijpen ook ontzettend vies. Aftrekken lijkt me niet alles eigenlijk. Als ik een foto zie van een stijve denk ik meestal; gross. Eigenlijk… Kan me er gewoon niks bij voorstellen, haha! Ik ben niks gewend… Heb niet zoveel ervaring :stuck_out_tongue: