Vind jongen heel erg leuk..

Haaj allemaal :relieved:

Er is een jongen op mijn school. En die vind ik heel erg leuk. In de kantine kijken we wel vaak naar elkaar enz. Maar we hebben nog niet echt met elkaar gepraat. wat moet ik daar nou van denken??.. Ik wil ook nog een keer zijn MSN vragen. Alleen als ik hem dan zie dan komt het er nooit van.

Hebben jullie raad?

xx-Mariska
Alvast bedankt!

Alsjeblieft kan iemand me helpen? Ik vind hem echt heel leuk…

uhh nouu het klinkt misschien cliché maar misschien kan je het aan een van z’n vrienden vragen? of gewoon lekker stoer zelf naar hem toe lopen…!

Ik denk dan maar dat ik binnenkort zijn MSN ga vragen :grinning:

Go girl! :beers: ( ← let ff niet op die :stuck_out_tongue: )

Ik bedoel … wrm zou je eht niet vragen?
Nixx te verliezen :stuck_out_tongue:

Tsja dat is zo :slightly_smiling_face:

Maar uhmm. Hoe moet ik het vragen?
Haaj :slightly_smiling_face: … Zou ik je msn ook mogen hebben?

Gewoon een gesprekje beginnen & op een gegeven moment vragen of hij ook msn heeft en of je die mag…
Gewoon doen! :slightly_smiling_face: Succes :wink:

Oke dankje :slightly_smiling_face:

Maar ik weet nooit wat ik moet zeggen in zo’n gesprekje :grinning:

Je kan ook een keer als je bij hem in de buurt bent (het best jij alleen en hij alleen) zeggen van… Hmm ik heb iedereen kwijt… heb jij mijn vriendinnen gezien? :stuck_out_tongue: daar kan je dan mooi mee beginnen
Dan vragen hoe lang hij les heeft of iets dergelijks … en dan zn msn.

:slightly_smiling_face: Dankje!

Vandaag weer oogcontact gehad :grinning:. Maar mijn vriendinnen vinden hem maar niks :frowning_face: Maar daar trek ik me niks van aan :slightly_smiling_face: Maar die vrienden staan ook aldoor bij hem…

Ken je niet toevallig een van zn vrienden ofzo. Dan zou je erbij kunnen gaan staan dat je zeg maar met die vriend aan het praten bent, en dan kun je ook voorzichtig met hem gaan praten. Als je dat eenmaal hebt gedaan is het ook minder eng om dan een keer alleen met die jongen te praten :wink:

Jammer genoeg ken ik geen een van zijn vrienden :frowning_face: Maar het is wel een handige tip :grinning:

Ghehe wat ik 1 keer had gedaan
ik piste in mn broek van angst bijna maargoed
ik leip gewoon op m af, ik zei hooi ehh, je kent me misschien niet (hij: dat doe ik wel) ik zo jaaa wou k net zeggen XD maare mag ik je msn

zo eng was het helemaal niet magoed XD

en trouwens schijt eraan dat je vriendinnen hme niks vinden
mijn vriendin heeft een vriendje en ik kan hem niet uitstaan, maarja, het is haar vriendje, niet mijn probleem

Dan zou ik het maandag toch maar eens moeten proberen :slightly_smiling_face:

En uhmm… Kreeg je zijn msn ook?

wat hebben nederlanders toch met msn? sorry hoor, maar ik vind het zelf nooit zo’n goed idee om met 'n jongen te msnen als je zelfs nog nooit met hem gepraat hebt!! dan leer je hem toch niet echt kennen? ik hoop dat ik niet als’n achterbakse trut klink. zelf zou ik gewoon 'n praatje maken ofzo;) good luck.
x x

O haha jazeker die kreeg ik =P, ik denk dat iedereen zn msn wel aan iemand zou geven die hij/zij wel aardig lijkt te vinden. als ie t dus niet doet, mottie niets van je hebben
en op msn leer ik mensen juist beter kennen xD omdat ze dan ebter iets durfen te zeggen weetjewel.

@PanicTrash: Ja ik snap je punt wel. ik leer mensen ook beter kennen via msn, maar ik doe het toch niet met iemand die ik leuk vind. dan zie je gezichts uitdrukkingen niet en of ze het menen enzo… op msn durf ik ook veel meer maar vind je dan niet dat het dan niet de “echte” jij die eruit komt? want als je hem dan weer ziet dan denkt hij dat je zo’n enorme zelfverzekerd meisje bent en dan ben je dat eigenlijk niet echt. msn is 'n beetje bedriegelijk;)

ik denk dat je eerst met hem moet praten voor je zijn msn vraagt… ? en vraag dan zijn telefoon nummer, msn is zo onpersoonlijk.