Vind jij dat je in een relatie.. [Vragenspel]

Oke. Ik weet niet of het aan slaat maar ik kan het proberen toch? :")

Het gaat als volgt iemand stelt een vraag, de volgende beantwoord deze en stelt een nieuwe vraag die begint met vind jij dat je in een relatie…

Oke. Laat ik dan maar beginnen ?

Vind jij dat je in een relatie af en toe voor een ander dingen moet doen die je liever niet doet?

Natuurlijk! Een relatie is naar mijn idee ook gebaseerd op geven en nemen.

Vind jij dat je in een relatie absoluut jezelf moet kunnen zijn? Dus ook alle negatieve kanten van jezelf moet kunnen uiten?

Vind jij dat je in een relatie absoluut jezelf moet kunnen zijn? Dus ook alle negatieve kanten van jezelf moet kunnen uiten?

Ja, je partner moet je in alle wegen accepteren en je de vrijheid en ruimte moet geven jezelf te uiten. De negatieve kanten moet je ook kunnen uiten, hij of zij moet dit maar accepteren.

Vind jij dat je het uit mag maken in een relatie omdat je iemand anders leuker vind, en daarna hem of haar weer terugnemen?

ik vind niet dat je hem of haar dan weer terug mag nemen als je die andere persoon nog steeds leuker vindt.

Vind jij dat je met de beste vriend van je ex kan gaan?

Vind jij dat je met de beste vriend van je ex kan gaan?
nee meiden vinden het ook niet kunnen als hun ex met hun beste vriendin neemt, waarom zouden meiden het dan wel mogen?

vind je dat je binnen een relatie geheim voor elkaar mag hebben?

Vind je dat je binnen een relatie geheim voor elkaar mag hebben?

Ja, kleine geheimen mogen. Vooral als je sowieso al moeite hebt met mensen vertrouwen zou je niet alles zeggen. En sommige dingen bespreek je gewoon niet met je vriend/vriendin, dat wordt dan misschien al automatisch als ‘geheim’ beschouwt als je het niet vertelt.
Maar grote geheimen moeten verteld worden. Sowieso heb ik al snel iets van vertellen, maar kleine dingen mag je voor jezelf houden. Maar zodra er iets is wat jullie allebei aangaat, moet het verteld worden.

Vind jij dat je met anderen mag uitgaan, je vriend met meisjes en jij met jongens, en dan mag doen wat je wilt? Dus bijvoorbeeld met een jongen dansen uit je vriendengroep.

Jaa, maar we is wel een grens tussen gezellig dansen of te klef worden

Vind jij dat je met iemand kan zoenen zonder dat je wat voor die gene voelt?

Ja, het zou alleen lullig zijn als die andere persoon wel veel voor jou voelt. Maar naar mijn mening mag je best een keer zoenen zonder iets voor iemand te voelen. En iets voel je vast wel, je voelt je waarschijnlijk wel aangetrokken tot die persoon. Anders zou ik het persoonlijk niet doen.

Zou jij het accepteren als jouw vriend jouw vrienden niet mag?

Zou jij het accepteren als jouw vriend jouw vrienden niet mag?
jaa, al moet hij natuurlijk wel wat mogingen gedaan hebben om haar wel te mogen. als ze maar een beetje respect tonen tegenover elkaar.

zou jij het erg vinden als je vriendje af&toe een woedeuitbarsting kreeg? gewoon zomaar?

ja ik zou het wel erg vinden, ik vind het gewoon lullig als je boos wordt uit het niks…

vind jij dat jij buiten je vriendje ook nog een beste vriend mag hebben?

zou jij het erg vinden als je vriendje af&toe een woedeuitbarsting kreeg? gewoon zomaar?
Hm ligt eraan hoe die reageert, gaat ie het vrijwel altijd op mij afreageren moeten we wel serieus praten. Komt het door zijn thuis-situatie oid, en is die daarop boos, zou ik hem willen helpen.

Vind je dat je het recht hebt om boos te worden als je vriend zegt dat hij geen geld heeft, maar wel uit gaat?

naruuulijk mag je een beste vriend hebben.

vind jij dat je in een relatie met andere jongens mag flirten, zolang het bij flirten blijft?

Ja een beetje onschuldig flirten moet kunnen.

Vind jij dat je in een relatie flirterig mag smsen met andere jongen?

vind jij dat je in een relatie met andere jongens mag flirten, zolang het bij flirten blijft?
Nee, dat is lullig tegenover je vriend/vriendin. Een blikwisseling mag natuurlijk wel hoor. Maar echt flirten nee.

oh wacht er stond al een nieuwe :stuck_out_tongue:
Vind jij dat je in een relatie flirterig mag smsen met andere jongen?
Onschuldig kan niet zoveel kwaad, ik vind het toch onpersoonlijker dan in het echt. Maar dan echt 1 flirterige opmerking ofzo anders is het lullig.

Vind jij dat je in een relatie eerlijk moet toegeven als je vreemd bent gegaan, ook als je daar de relatie mee kunt breken?

Vind jij dat je in een relatie eerlijk moet toegeven als je vreemd bent gegaan, ook als je daar de relatie mee kunt breken?
Ja dat vind ik wel… Als je vreemd gaat zit er iets niet goed in de relatie lijkt mij?
Vind jij dat je in je relatie alle feesten met je vriend af moet gaan?

Nee.
Ik ben een ontzettend monogaam, trouw type, en ik houd altijd in mijn hoofd, dat wat ik zelf niet fijn vind om aangedaan te worden, ik ook niet moet doen bij een ander.
En al zeker niet bij de persoon, die mijn hart veroverd heeft.

Vind jij dat je jaloezie binnen een relatie moet kunnen?

Jaa, gezonde jaloezie moet kunnen maar het moet niet doorslaan dat je de andere echt dingen verbiedt of hem controleert door bv. stiekem zijn smsjes te lezen.

vind jij dat je in een relatie… altijd alles eerlijk moet kunnen zeggen ook als je weet dat daar gezeur van komt?

Een klein beetje, maar het moet ook niet te erg worden.

Vind je dat je in een relatie niet met andere jongens of andere meisjes mag afspreken zonder dat je vriend of vriendin er bij is?

Vind je dat je in een relatie niet met andere jongens of andere meisjes mag afspreken zonder dat je vriend of vriendin er bij is?
Ik vind dat je je eigen vrienden moet hebben buiten alleen je vriend/vriendin en hier plezier mee moet kunnen hebben en mee moet kunnen afspreken.
Vind jij dat je in een relatie met andere jongens mag afspreken, ook als die jongen je bijv. leuk vind?

Vind jij dat je in een relatie met andere jongens mag afspreken, ook als die jongen je bijv. leuk vind?
Nee, ik zou het zelf tenminste nooit doen.

Vind jij dat je in een relatie alles tegen elkaar moet vertellen?