Vind jij dat een jongen je met of zonder make-up moet kennen

Vind jij dat een jongen je met of zonder make-up op moet ken
  • -Met natuurlijk!
  • -Zonder, als ik ooit naast 'm wakker word…
  • -Maakt mij niks uit.
  • -Overig.

0 stemmers

a

Dat ligt eraan hoe je bent/of je normaal make-up draagt.
Gewoon hoe je normaal ook bent.

Hij moet je kennen hoe je bent. Met of zonder.

Ligt eraan hoe je normaal gesproken bent. Maar ligt er ook aan of het gewoon een leuke jongen is of al je vriend. Want ik vind dat je vriend je leuk moet vinden met en zonder make-up. Maar leren kennen heeft toch niets met make-up te maken verder?

Voor mij is het met omdat ik sowieso niet heel veel make up draag maar ik vind mezelf er wel beter/verzorgder uitzien met.

Beide. Zonder make-up is aan het einde van de dag toch het enige wat JIJ hem kan bieden. Maar om al direct geen make-up meer te dragen vind ik niet nodig. Als je echt het gevoel hebt dat die leuk is, kun je langzaamaan wat minder gaan dragen, zo is de stap van met naar zonder make-up maar heel klein. :slightly_smiling_face:

Boeit me niet. :’)

^ oehh ik zie heath ledger (edit: okeeee dit was dus over een aantal posts voor me xD)

hmmm jaa leren kennen maakt niet zo uit, zolang je maar niet panisch wordt bij de gedachte dat hij je zonder ziet

Mijn vriend valt absoluut niet op meiden met spuuglelijke, geplamuurde lagen make-up op hun gezicht.

Hoe meer naturel, hoe beter!

En ik draag alleen maar mascara en lippenbalsem, en dat zelfs ook niet eens altijd.
Meestal ben ik make-uploos, dus puur natuur.
En dat vind mijn vriend ook het mooist.

Ik vind dus dat mijn vriend me met beide moet kennen.
Maar naturel heeft de voorkeur!

Als je een leuke jongen pas net ontmoet snap ik dat veel meiden zich zekerder voelen met make-up, maar ik draag persoonlijk toch al niet veel make-up dusja.
Mijn vriend heeft me wel ontmoet met een beetje make-up, maar ik vind absoluut dat je vriend je ook zonder moet zien als je elkaar een tijd kent.

maakt mij niks uit…
uiteindelijk ziet ie je ooit toch wel zonder makeup :slightly_smiling_face:

Nouja, ik wil er dan wel op m’n mooist uitzien, dat je een goede indruk maakt.

boeit me niet zo :'D

mijn crush kent me ook met en zonder, aangezien ik sws echt niet vaak make-up draag kent iedereen me met en zonder. :’’]

Oeps ik las het verkeerd :’’) Ik dacht voor een eerste ontmoeting ofzo.
Maar inderdaad, ik vind dat iemand je ook zonder make up moet kennen.

Zoals je bent
Maar ik vind dat hij je wel moet kennen zonder. Sowieso daar vallen de meeste jongens meer op.

Ik vind dat een jongen je met én zonder moet kennen.
Met omdat je het zelf leuk vind om je op te maken voor hem, en ook voor jezelf.
Zonder, omdat als hij blijft slapen dan ziet hij je zonder en als hij je dan niet mooi vind dan is hij je echt niet waard :slightly_smiling_face:

Dat dacht ik dus ook… xd
OT: ik heb vrijwel altijd make-up op. Komt niet echt vaak voor dat jongens mij zonder make-up zien.

Alleen thuis draag ik geen make-up of als ik met vriendlief ben. :slightly_smiling_face: