Vind ik 'm leuk of niet:O

Heee!
Ik heb een jongen in me klas zitten. Ik vind 'm niet knap, hij heeft wel een mooi lijf, en is goed in sport. Maar ze hoofd is echt lelijk en hij is best wel een lul… Maar toch krijg ik kriebels in mijn buik als ie naar me kijkt of als ie binnenkomt in de klas ofzo en hij ging een keer mijn haar doen (?) , echt ineens… maar hij is heel erg player en ik val niet op zijn type! Maar toch krijg ik die verliefdheid kriebels! En ik kijk altijd of ie online is enz!

Vind ik 'm nou leuk of niet?:open_mouth:

helpieee
xxx

zie jij jongens als fashion?

dat moet je niet aan ons vragen, dat weet je zelf het best. :slightly_smiling_face:

Je vind 'm niet leuk.

het klinkt toch alsof je hem leuk vind, die kriebels enzo ;$

Ik heb ook kriebels in mn buik als ik langs een halfbloed getinte jongen met zwart krullend haar loop.

Maar even serieus; ik denk niet dat wij je hiermee kunnen helpen? Dig deeper

weetikut!

Uhm oke. Ik denk dat wij niet kunnen weten of jij een jongen leuk vind of niet??

Hij heeft een lekker lijf en je krijgt kriebels. (dan zou je dus zeggen dat je hem leuk vindt.

Máár!

Hij is niet knap (Niet dat dat het belangrijkste is) Is een lul, een player en je valt normaal niet op zo’n types.

Oke vergelijk die 2dingen. Je kan niet iemand leuk vinden alleen vanwege zijn lijf. tenminste dat lijkt me. en de negatieve dingen. Zijn veel meer en belangrijker dan de positieve. Dus als jij het alleen vanwege zijn lekker lijf wilt doen zou ik zeggen doe je best. Maar vergeet niet hij is een player, niet knap en een lul! & al zou het worden duurt het niet lang want hij is player zoals je zelf zegt.

Dus mijn conclusie; Je vind hem niet leuk. Ik denk dat je de kriebels krijgt omdat een jongen met een lekker lijf je aandacht schenkt. (niet dom bedoeld)

Ik denk dat je pas echt verliefd kan worden op iemand als je diegene goed kent (oke diepzinnig)
En als je het hebt over leuk vinden. Volgens mij vind je zijn lijf leuk en niet wie hij is als persoon.

Nee ik vind 'm wel grappige humor, maar ik denk toch dak 'm sekr niet leuk vind!

dankjullie!
xx

HAHA, LOL. x3
idd. o.o je hebt t bij de verkeerde geplaatst. maar ik weet ook nooit wanneer ik een jongen leuk vind x3 ik heb iets van… eh… 3 jaar een jongen leuk gevonden omdat ik zijn hoofd zo vet schattig vond, en na 3 jaar leerde ik hem kennen en vond ik m een dom jochie. dus… geen echte liefde dus. ik ben nu net een paar maanden verliefd geweest op een jongen van mn school, maar ik deed altijd moeite om met hem te praten ofzeu, en hij deed alsof ik een zak stront was. dan is het niet ment to be dus… en nu is er ook een jongen, hij is heel lief en grappig enzoo, en hij schenkt echt heel veel aandacht aan me. misschien omdat ie zo’n jaar ouder is dan mij, iets meer zelfs, maar hij is gewoon lief. en hem vind ik weer niet leuk. terwijl dat echt zo’n jongen is waar ik zo verliefd op zou kunnen worden, maar dat ben ik dus niet T.T en nu ben ik nog steeds op die eikel. op een een of andere manier trekt ie me gewoon aan… ik blijf gewoon naar hem luisteren en staren… t is heel raar…EN… ik lach altijd om de dingen die hij zegt, ook al is het niet grappig, heel debiel. D:

Nee.
als je verliefd bent zou je het zeker weten

wat heeft dit te maken met fashion?

Nee, ik denk dat je het gewoon leuk vind om aandacht van hem te hebben ofzo. maar niet verliefd.
(verkeerde categorie)

Dat weet je zelf, als je het aan ons moet vragen waarschijnlijk niet.

ik snap dit soort opics nooit, hoe kunnen wij je nou vertellen hoe je je voelt

verplaatst.

Jij kan alleen zelf bepalen of je hem leuk vindt of niet… daar kunnen wij je niet mee helpen.