Vind ik hem leuk?

Er zit een jongen bij me in de klas en ik heb een keer met een nog twee mensen erbij met hem afgesproken, het was echt super gezellig, op een gegeven moment pakte hij mijn hand en daarna sloeg hij zijn arm om mee heen. Ik vond dit geen vervelend gevoel, maar ik weet gewoon niet wat ik voel.
Hierna ging ik nog een keer afspreken met wat vriendinnen en hij kwam ook, we zaten de in bioscoop en toen pakte we elkaars hand weer, maar ik vind het zo moeilijk om te weten wat ik van hem vindt. Als ik hem voor me zie staan, dan denk ik, ik weet het niet. Maar thuis ben ik helemaal misselijk en denk ik wil met hem afspreken, ik vind hem leuk enzo… maar dan zie ik hem weer op school en twijfel ik.
Hij is echt super super lief, en ik weet niet wat ik moet doen, want ik wil hem niet de indruk geven dat ik hem leuk vind als dat niet zo blijkt te zijn. Maar mijn hele omgeving vindt ons heel leuk samen en ik vind hem misschien ook wel leuk maar ik weet het gewoon niet.

Wat denken jullie? Heeft er iemand tips?

heeeii :slightly_smiling_face:
ik denk niet dat wij dat voor jou kunnen beslissen maar… Ik denk wel dat je hem leuk vindt. Je kunt toch gewoon proberen of je hem leuk vindt en als het niet zo is vertel je het hem eerlijk, als je hem wel leuk vindt en je doet er niks mee vindt hij miss binnenkort iemand anders leuk en dan ben je teleurgesteld …
xx

komooop, hoe moeten wij dat weten als jij dat zelf niet eens weet?!

Ik zeg niet dat jullie het kunnen weten, maar het is gewoon zo irritant want als ik hem zie dan weet ik het niet en als ik thuiszit vind ik hem super leuk. En dat is zo dubbelzinnig.

En ik kan het wel proberen maar wil hem geen valse hoop geven, dat verdiend hij niet, hij is al 3 jaar ik zal maar zeggen net geen vrienden met mij en dat moet niet overgaan door zoiets…

:") Wij weten dat ook niet. Kom je vanzelf achter. Twijfel = nee.

als je het niet zeker weet, niet doen! dat loopt slecht af.

Gewoon doen zou ik zeggen? Blijkt het toch niet zo te zijn, dan zeg je gewoon eerlijk dat je gevoelens niet zijn wat je dacht. Het is het proberen waard!

Ik ben inmiddels op date geweest, was heel leuk en we gaan nog een keer :stuck_out_tongue: Moet nog bedenken wat we gaan doen, dus als iemand nog tips heeft graag…
(bios zijn we geweest, bowlen heb ik ook al gedaan in dubbeldate)

Wat leuk dat de date goed beviel! En lekker zo aankijken, dan zie je vanzelf wel of er wel iets moois uit op bloeit of niet!

Ik ben niet echt een ster in dates, dus sorry daar kan ik je niet mee helpen…
Maar ik hoop dat de volgende date weer net zo leuk wordt! :slightly_smiling_face:

Je kan het proberen, maar als je samen met hem bent en je voelt eigenlijk niets voor hem moet je het wel uitmaken.

@charlie het is nog niet aan… :wink:

Mama zei altijd: ‘Bij twijfel niet oversteken’. Maar je hebt al een date gehad zo te zien, haha. Als dit goed bevallen is, moet je gewoon doen waar je je zelf goed bij voelt! (:

Ik denk het niet.

wij kunnen niet voor jou beslissen meisje. spreek vaker met hem af, dan merk je het vanzelf.

spreek met hem af! :slightly_smiling_face:

Bedankt voor jullie reacties…
Ik ga zeker nog een x afspreken en dan zie ik wel.

Als je niet weet of je hem leuk vind vind je hem niet leuk…
tenminste zo denk ik erover…
misschien kan het nog komen?

Dat kunnen wij niet ruiken he…