Vind ik hem leuk?

Ik ben 14 en zit op 3 VWO.
In de klas zit ik langs een jongen G. Hij heeft een jaar overgeslagen en is dus nu een jaar jonger. G is echt een schatje, ik kan hem alles vertellen. Hij is opzich ook best knap. Maar het is echt zo’n jongetje maar dat vind ik wel het leuke aan hem.
Ik zie hem eigenlijk meer als een goede vriend.

Hij is opzich een ‘aanrakerig’ persoon. Bijvoorbeeld als we aan het praten zijn onder de les, zo zittend aan een tafel in de klas dan gaat hij aan mijn mobiel die in mijn broekzak zit zitten of aan andere knoopjes aan de zijkant. of dan zit ik met mijn voeten op zijn stoel met mijn rug tegen de muur, dan zit ie met z’n hand zo op mijn been. Ook wanneer ik gewoon zit, doet ie dat wel eens. Laatst bij Nederlands moesten we samen op de laptop werken. Toen ging hij de mobiel opzoeken op google die hij zou krijgen. Ik liet dus ook zien welke ik zou krijgen. Hij zat daar met z’n hand op die pijltjestoetsen om naar beneden te scrollen. Ik typ de naam van die mobiel in en ga naar de pijltjes toetsen met mijn hand. Onder tussen dat ik scroll laat hij zijn hand op mijn hand liggen.

Ik vind dat aanraken opzich helemaal niet erg, misschien zelfs wel leuk.
Maar ik weet echt niet of ik hem leuk vind.
En sowieso, of hij mij leuk vind…

doet hij dat ook bij andere meisjes?

volgens mij ben jij toch wel de enige die kan weten of je iemand leuk vind …?

Als je twijfelt, zou ik sowieso nog wachten.

Hij is sowieso echt een super lieve jongen en kan gewoon goed praten met iedereen. En dat aanraken verder niet, nee.

Als ik jou was zou ik maar even afwachten.
En ik denk dat als je hem leuk vind je dat echt wel zeker weet.
Je moet niet een jongen leuk vinden omdat hij je aandacht geeft, die neigingen heb ik zelf ook wel eens.

Hij klinkt wel heel schattig. Tja, doe rustig aan, probeer uit te zoeken of jij hem leuk vindt en natuurlijk of hij jouw ook leuk vindt.

Nee, de gemiddelde persoon van onze klas is 15.
Ik ben nog 14 omdat ik gewoon laat jarig ben.
Hij is ook nog 14 maar maar een paar maanden jonger.
Dus dat maakt niet zo’n verschil.

Als hij dit niet bij andere meisjes doet is de kans best groot dat hij je leuk vindt!
En of jij hem leuk vindt kan alleen jij bepalen.

als je twijfelt, dan ben je meestal verliefd :grinning: ga er gewoon voor!