Vind ik hem leuk?

hoi, ik hoop dat niemand die dit leest mij persoonlijk kent… maar oke…
Ik zit dus met een probleem…

Ik heb al een poos een crush… En ik weet dat hij mij niet leuk vind dus dat het niks gaat worden… Hij valt ook op populaire meisjes en ik ben niet bepaalt populair zegmaar… maar oke… daar kan ik mee leven…

Dit is ook het probleem niet… Ik deed dus mee aan een musical van school en daar ging ik gewoon lekker om met een vriendin helemaal prima… We gingen op de 1e dag ook eten bij de mac enzo… en daar kwamen we een twee jongens tegen… en een jongen was niet echt de knapste en de ander was wel oke (we noemen hem maar even X) En die vriendin van mij vroeg dus aan me van ja, als X je mee uit zou vragen… wat zou je dan zeggen?
Ik zei ja, want ja, waarom niet. En die vriendin van mij bleef zeggen van ja X moet je echt mee uit vragen…

De musical duurde zeg maar drie dagen… en de laatste dag was nu twee dagen geleden… en ik ken X dus maar ongeveer drie dagen…

Maar op school kon ik me gister echt niet concentreren en ik moest de hele tijd aan X denken… dit kan ook komen omdat ik te weinig slaap had… maar het bleef maar in me hoofd…
Ook ben ik hem in de afgelopen 2 dagen 2 keer tegengekomen op school… Ik kreeg wel kriebels in mijn buik… Maar ik weet dus nu eigenlijk niet wat ik van hem vind en hij van mij… En als die vriendin van mij daarop doorgaat… wat ik dan moet zeggen…

Mijn vraag is dus nu, wat denken jullie… (want ja, time will tell… i know maar t is voor nu)

Dus jaaa plzz help me… ik weet het echt niet…

Of jij hem leuk vindt kan alleen jijzelf beantwoorden. Maar misschien vind je hem nu meer interessant, omdat je hem net kent, dan echt leuk. Wil je hem leren kennen? Dan zou ik gewoon eens beginnen met een praatje maken op school.

Ik denk inderdaad dat je hem misschien eerder interessant vindt. Ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat je iemand echt ‘leuk’ vindt, terwijl je die persoon eigenlijk niet echt kent. Als ik jou was zou ik gewoon een keertje een praatje met hem maken, zodat je er zelf achter kan komen of je hem daadwerkelijk leuk vindt.

Bedankt voor je tip (en antwoord) alleen ben ik soms een beetje sceptisch over jongens en durf (zeker zoals X of me ‘andere’ crush) ze niet aan te spreken (andere meestal wel) dus een praatje maken is een beetje lastig en ik ging ook eigenlijk alleen bij hem zitten als die vriendin erbij was… anders durfde ik het niet echt (wel een paar keer gedaan)

Ook is het wel lastig omdat hij in een andere klas zit dan ik (ik zit in 2vwo en hij in 1 havo/vwo) en jaa ik vind het een beetje raar om hem uit het niks aan te spreken enzow…

Social media?

mm ja, heb hem net toegevoegd op facebook, alleen dan ben ik alsnog wel bang om een bericht te sturen, en andere social media heeft ie niet… als die bijvoorbeeld insta had ofzow, dan was t al wat makkelijker met like en reactie onder foto…

Dat is wel makkelijker, maar niet persoonlijker. Ik zou hem gewoon via messenger een bericht sturen.

wat voor bericht en zou die dat niet raar vinden?

(sorry dat ik zoveel doorvraag… ben beetje onzeker… :cold_sweat:)

Misschien iets wat refereert aan dat toneelstuk?

Kan best dat hij dat raar vindt, maar als je niets doet, gebeurt er ook niets. :wink: