Vind ik hem leuk????

Ik praat dus al wat langer met een jongen via whatsapp en hij woont bij mij in het dorp. We hadden laatst afgesproken en hij was minder knap dan ik dacht (Tuurlijk is het innerlijk belangrijker, vind ik ook). Ik was toen wel een beetje afgeknapt. Nu vraagt hij of ik een keer met hem een film wil kijken en ik weet niet of ik dat wil. Aan de ene kant denk ik ja hij is leuk maar aan de andere kant ook weer niet. Ik weet ook niet of ik wel met hem wil zoenen enzo maar hij is wel leuk… klinkt zo dom dit maarja

hebben jullie tips of ervaringen?

Wij kunnen niet beslissen of jij hem leuk vindt of niet. Zelf zou ik nog eens met hem afspreken. Na 1x weet je niet meteen of je diegene leuk of niet leuk vindt. Je hoeft ook niet meteen te denken of je met hem zou willen zoenen of niet, dat komt vanzelf wel.

Jaa daar zit wat in!

Dit. En als je twijfelt of je iets met hem wilt, dan niet doen. Er zit geen haast achter.

Je hebt gelijk, ik moet het niet overhaasten! Thanks!

Bij twijfel niet doen.

Jij twijfelt te veel,vind je hem nou echt leuk of niet?
kijk dat is helemaal aan jou.

Maak een lijstje met wat je van hem vind positief als negatief
en dan streep je af net zo lang dan zie je van zelf wel wat uitkomst is

Wil je hem beter leren kennen? Was het de vorige keer echt gezellig?
Een afspraakje kan niks kwaad en het kan je meer bevestiging geven.

Succes

Als jij het gevoel hebt van dit gaat toch nooit niks worden, dan hoef je ook niet met hem af te spreken. Maar inderdaad, als je het niet zeker weet kun je hem beter gewoon een kans geven!

Je kunt als het je leuk lijkt met hem afspreken en als je hem toch niet zo leuk vind spreek je gewoon niet meer met hem af :slightly_smiling_face:

Jullie kennen elkaar nog helemaal niet zo lang, en hebben pas 1 keer met elkaar in het echt wat gedaan, verder alleen maar whatsapp contact. Ik kan me heel goed voorstellen dat je dan nog niet weet hoe je je over hem voelt. Zoiets heeft gewoon een beetj meer tijd nodig.

Ik zou zeggen, spreek vooral nog een keer met hem af om samen wat te doen. Leer elkaar beter kennen, praat met elkaar. Misschien heb je er nog wel een paar afspraakjes voor nodig voor je weet wat je wel of niet voelt, en misschien weet je na die ene keer het al beter.

Neem er gewoon lekker de tijd voor, dates zijn meestal gewoon heel leuk! Zelfs als je erachter komt dat je hem toch niet leuk genoeg vind voor een relatie, dan nog is het waarschijnlijk gezellig om die tijd samen te spenderen. n_n