Vind ik hem echt wel leuk? Of hou ik mezelf voor de gek?

Ik sms nu een tijdje met een jongen. Hij is 19, grappig, trouw open en volwassen. Ik vind hem ergens wel leuk want kijk meestal om de 3 minuten op mijn telefoon als ik weer eens een smsje naar hem heb gestuurd. Ook heb ik zaterdag met hem gezoend waar ik tot nu toe nog geen spijt van heb ( heel even had ik er spijt van ) Ik weet dat hij heel erg verliefd is op mij, dat heeft hij mijn vriendin verteld, en ik merk het aan alles. Hij wil echt iets met me.
Maar als ik over hem nadenk. Ik weet niet of ik echt verliefd op hem kan worden. Ik vind het niet echt een knappe jongen, ook niet lelijk… maar niet mijn uiterlijke type.
Ik zou niet weten of ik iets vast met hem zou willen, aangezien hij wel heel erg serieus is in dit soort dingen.
Toch heb ik er een fout gevoel bij.
Wat moet ik nu doen? Is het bij twijfel meteen over maken? Of moet ik dit een tijdje aankijken? Kan iemand leuk vinden nog overgaan in verliefd worden en liefde? Of is dat er vanaf het begin al?

Ik vind het feit dat je twijfelt al genoeg om vast te stellen dat je hem niet echt leuk vindt.
Ik zou gewoon een beetje wachten, want je bent blijkbaar nog onzeker. Misschien komt er verandering in en vind je 'm leuk.

Waarschijnlijk vind je het nu vooral leuk om de aandacht. En tja, aandacht werkt erg verslavend…

ik heb hetzelfde met een écht goede vriend,
maar ik denk dat gewoon het eerlijkst zijn, het beste is.
ook ik vind dat moeilijk en ben alle moed bij elkaar aan het verzamelen…
wat mis je als stop emt smsen?

Ik kan moeilijk tegen hem zeggen van ’ Ja, ik vind je enorm leuk, hardstikke lachen, maar ik vind je ergens ook wel lelijk ’
Lijkt me niet echt, gepast toch?

Als ik met hem stop… hmm heel veel gezelligheid.

ik heb hetzelfde, en ik denk dat het vooral de aandacht is die zo leuk is…

Houd hem gewoon als beste vriend?

Ik denk dat je niet echt verliefd bent. En het zou lullig zijn om dan een relatie met hem te beginnen + als het dan uitgaat maakt het jullie vriendschapsband ook kapot.

als hij echt je soulmate is, kun je hier over praten
zeg dat je hem niet kwijt wilt als vriend maar niet weet
of je meer met hem wilt ? succes :grinning:

ik had dit ook ongeveer.
hij was al een lange tijd mijn beste vriend en er speelde altijd wat meer. maar ik vond m niet echt aantrekkelijk…
we hebben het toch geprobeerd, en het is keihard gefaald, zo hard dat we nu ook niet eens meer vrienden zijn.

ik heb ervan geleerd dat het in ieder geval voor mij onmogelijk is een relatie te hebben met iemand waardoor ik me niet lichamelijk aangetrokken voel.

maar ik weet natuurlijk niet of dat voor jou hetzelfde geldt, maar ik zou er wel rekening mee houden als ik jou was.

succes ermee! (:

Klinkt super leuk als ik het zo lees
het zou zonde zijn om zo iemand te verliezen
als maatje waar je lekker mee kan lachen enzo

ik zou hem gewoon als vriend houden. succes

Oke, ik heb met hem gezoend afgelopen zaterdag, en was volledig in de war. Zondag heel verliefd, maandag ook, dinsdag kwam de twijfel weer en vandaag zit hij er nog steeds.
Ik weet niet of ik met deze jongen een vaste relatie wil. Ik weet het echt allemaal niet meer.
Is het bij twijfel niet doen? Of moet ik dit even aanzien? Ik zou dat zo moeilijk vinden hem afwijzen.

vind je hem nu nog eluk dan? ik zou duidelijk tegen hem zijn. Gewoon zeggen wat je voelt.

Ik heb geen idee, geen idee wat ik voel ook.

Zeg hem dat dan. Want ik heb zo’n gevoel dat hij wel echt wat voor jou voelt. En dan weet hij ieder geval waar hij aan toe is.

Ja je hebt gelijk, ik zie hem zowiezo volgend weekend weer, en dan kan ik altijd nog zien toch? Als ik van gedachte verander ( al denk ik dat de twijfel er altijd zou blijven, wat natuurlijk niet goed is, dan moet ik er niet aan beginnen ) Kan ik het altijd nog zeggen, toch?

Je kunt het altijd nog zeggen…
Maar als je zeker weet dat je niks met m wilt,
dan moet je dat echt tegen m zeggen.
Want anders ben je niet eerlijk tegenover je zelf en tegen hem

Bij twijfel niet doen.

Denk je heel de dag aan hem? (:
Wil je heel de tijd bij hem zijn?

Ja, ze heeft gelijk. ik had daar ook heel erg last van voor mijn vriend die ik nu heb al 10 maanden, maar het was inderdaad heel erg verslavend. ik ging van de een naar de ander, en weer naar een ander… en weer naar een ander… er zaten misschien net 3 of 2 maanden tussen en de langste scharrel was een half jaar, maar toen ik écht verliefd op hem begon te worden kapte HIJ het af!

watch out. :wink:

Wat wil je hier nou mee zeggen? Ik ben niet verslaafd aan zijn aandacht. Ben er alleen nog niet over uit of ik ook verliefd op hem kan worden. Wat is er mis mee om dat even uit te zoeken?