Vind iemand leuk maar lekker gecompliceerd...

Hi,

Er is een jongen en ik vind hem echt heel erg leuk…

Maar het ligt natuurlijk gecompliceerder dan dat want we hebben ongeveer een half jaar geleden met elkaar gezoend op een feestje daarna een paar keer gesnapt maar voor de rest niets. Toen dacht ik dat het toch niks meer zou worden omdat het leek alsof best veel mensen iets erover te zeggen hadden aan zijn kant en aan die van mij. Zo is een vriendin van mij helemaal boos geworden op hem. Op dat feest had een vriend van mij wel gezegd dat de jongen die ik leuk vind mij leuk vond en al wat langer, maar zoals ik dus al zei hebben daarna best veel mensen zich ermee bemoeit en leek t niks te worden.

Maar pas geleden kwam ik hem weer tegen en toen leek het echt alsof hij me wel weer zag staan en heb ik een kans om met hem te gaan praten verpest want hij is best populair en toen werd ik te verlegen…
Nu ben ik bevriend geraakt met een van zijn vrienden (T) en T zei dat hij en de jongen die ik leuk vind mij samen wel zagen staan en dat het leek alsof ze mij niet konden krijgen en echt hun best moesten doen en zo…
En een andere vriend van hem had me gevraagd waarom ik wel met hem had gezoend en dat ik beter kan krijgen.

Nu ben ik hem echt weer gaan leuk vinden (uit het niets lijkt het wel) en ik ben elke keer zo zenuwachtig als ik hem zie dat ik niet durf en dat ik bang ben verkeerde dingen te doen…

Ik moest dit echt even kwijt want doordat andere mensen uit mijn buurt zich ermee zijn gaan bemoeien weet ik niet wie ik wel of niet nog kan vertrouwen.
Voor hetzelfde geld wou T iets met mij en heeft ie ons daarom een beetje gemanipuleerd.

Dankjulliewel voor het lezen en een fijn weekend allemaal,

Pfff, waarom bemoeien zoveel mensen zich ermee?
Wat wil je zelf het liefste?

Ik heb een vraagje en weet niet waar ik hem moet stellen, dus doe ik het maar hier.
Ik ben bijna 12 en heb een jongen ontmoet van net 16. Hij vindt mijn humor leuk, ik vind hem leuk. We hebben elkaar nog nooit gezien, maar dm’en wel eens op Instagram. Toen ik hem vroeg of hij nog een andere keer wou chatten, zei hij: “Je bent 11, en dat is best raar voor me. Maar je bent aardig” dat zei hij 2x “en je hebt leuke humor. We zien nog wel.” Ik zei natuurlijk dat ik hem begreep, maar wist niet hoe het verder gaat. Ik vind hem echt leuk, en heb hem natuurlijk gezien via filmpjes (Ik heb hem ontmoet op Omegle toen ik perongeluk die link aan klikte), en ik denk dat we toen wel anderhalf uur hebben zitten kletsen. Terwijl ik mijn camera niet aan had, zat hij dus anderhalf uur tegen een zwart scherm te praten waarvan hij niet eens wist of ik wel een meisje was. Ik snap dat hij andere meisjes leuker vindt, maar ik ben dolverliefd op hem. Wat moet ik doen? Ik wil meer met hem chatten, maar hoe moet ik een gesprek beginnen? Help alsjeblieft.

je kunt een eigen topic aanmaken of het in zo’n groot topic zetten zoals die 5 die bovenaan staan en dan eentje die bij je probleem past. 11 en 16 is inderdaad best wel een verschil en ik snap dat hij daar moeite mee heeft, je kunt gewoon een keer het gesprek beginnen maar als hij niet wil kun je hem niet dwingen en moet je hem laten gaan

ja precies ik vind het ook echt heel erg vervelend want ik weet niet meer wie ik wel of niet kan vertrouwen. En ik weet niet of hij mij echt leuk vind of inderdaad maar voor 1 avond want ik bedoel het was op een feestje en we hadden allebei gedronken en aan het einde en toen ik al weg was is blijkbaar die vriendin op hem uitgeflipt. Ik ben bang dat ik mijn kans heb gemist… Want ik wil hem gewoon beter leren kennen en kijken of ik er mee verder wil. Maar ik weet niet hoe…

In dit geval zou ik gewoon zelf met de jongen gaan praten en de rest er lekker buiten laten. Je kan hem mee vragen op een date? Aan zijn reactie kan je dan wel merken of hij jou ook beter willen leren kennen, of dat het maar voor een avondje was.

En ik zou - als je die date hebt - het dan sowieso niet tegen die mensen zeggen.

Maar ik zie hem meestal alleen maar als hij met vrienden is dus hoe kom ik dan een beetje met hem aan de praat? Want t lijkt mij niet zo slim als ik zo op hem af stap: “hoi, zin om iets te gaan doen samen?” Dan weet ik inderdaad wel zeker hoe hij zich over mij voelt. Hahaha en ga het dan inderdaad niet tegen die mensen zeggen.

Ik wil zeg maar weer wat meer met hem in contact komen…

Hi,

Ik heb het er gisteren even met mijn oudere zus over gehad en zij zegt dat die vriend T tegen haar zei dat de jongen die ik leuk vond meteen naar hem toe is gekomen nadat we hadden gezoend en dat hij had gezegd van dat doen we niet nog een keer. Maar dat kan dus niet want T was niet eens daar en we hebben meerdere keren gezoend, heeft ie dat dan alleen maar gezegd omdat hij wist dat mijn zus dat aan mij zou vertellen of wordt ik dan iets te paranoïde?

Ik voel me er best kut over en kan het met niemand hebben over de gevoelens die ik heb…

Bedankt voor het lezen Xx

Upje😳

Kan je niet contact met hem krijgen via social media/zijn telefoonnummer?
Dan kan je een keer één-op-één met hem praten.

Jaa ik kan wel contact met hem krijgen via insta of ik moet hem weer toevoegen op snapchat. Maar toen we hebben gezoend hadden elkaar daarna op snapchat en toen heeft hij me op een gegeven moment verwijderd.

Ik heb nu ook een paar keer met die vriend van hem gezoend toen ik er nog niet zo erg aan twijfelde of hij te vertrouwen was, en hij zei dat ik echt leuk was en zo en wou vaker met mij zoenen. Maar dit maakt wat hij tegen m’n zus heeft gezegd toch alleen maar ongeloofwaardiger, want als een vriendin van mij tegen me zou zeggen dat een jongen niet zo goed kan zoenen, dan zou hij niet de eerste zijn met wie ik zou willen zoenen en toch was die vriend echt heel duidelijk dat ie met me wou zoenen en zelfs vaker.

Wat vinden jullie? Ben ik me zelf gek aan het maken? Ben ik nu te paranoïde aan het worden of kan het zijn dat het klopt? Maar als het klopt wat ik denk dan is dat best gestoord toch? Is er iemand die ook ooit zoiets heeft meegemaakt?

Xx

Upje

Ik zou graag jullie mening willen horen want aan de ene kant ben ik zo van als hij mij echt leuk had gevonden dan was hij toch ook meer achter mij aangekomen? Maar aan de andere kant kunnen er ook redenen zijn waarom hij dat niet deed terwijl hij me net wel leuk vind.

Ajb help…

Want dit gwn niet uit te houden en het vervelendste van alles is dat als ik hem tegen kom hij altijd aan het hangen is met zijn vrienden en dan word ik zo aangestaart en weet ik ook niet hoe ik me moet gedragen. Moet ik lachen, zwaaien of hoi zeggen of gewoon negeren en hard doorlopen zoals ik nu altijd doe. Ik weet ook dat ze wel eens wat roepen.

En als jullie nog tips hebben zijn die ook zeker welkom xx

Heyy,

Ik kwam hem vorige week tegen en toen lachte hij echt weer zo ondeugend en daarna deed hij tegen mijn kont schoppen, niet superhard of zo en sommige van zijn vrienden doen dat ook maar toch is het raar want met die vrienden heb ik een betere band dan met hem. En toen ik me omdraaide in verwachting een van die andere vrienden te zien en ik die dan altijd voor de grap een klap geef zag ik hem zo heel ondeugend lachen en toen draaide ik mee weer om en merkte ik dat hij een beetje maar me bleef staren.

Wat denken jullie?

X

^ Dat je moet stoppen met alles te over analyseren, en dat ik het niet prettig zou vinden als jongens ongevraagd tegen mijn kont aan schoppen.

Hi,
daar ben ik weer​:joy::joy:. Als jullie eerlijk zijn is het slim om hem dan weer toe te voegen op snapchat? Of beter van niet?

X

Mijn conclusies zijn dat:

1. Je analyseert echt veel te veel.
  2. Jongens zijn heel duidelijk omtrent wat ze willen en wie ze leuk vinden. Het probleem is dat je signalen negeert. Hij verwijdert je op snapchat nadat jullie gezoend hebben…? Het kan niet veel duidelijker worden dan dit. Ik ben er 99% zeker van dat hij je niet ziet staan als girlfriend materiaal. Dat gezegd hebbende vind hij je wel aantrekkelijk (ten minste tot op een zekere hoogte) en weet hij dondersgoed dat jij hem leuk vindt. Daar komt ook nog eens bij dat je met een vriend van hem gezoend hebt. Zoals die jongens je behandelen, met dat schoppen en rare grijnzen, lijkt het erop dat ze je een leuk meisje vinden om te zien, maar ook om mee te spelen, wat je helaas nog toestaat ook. Ik zou ze dus allemaal, inclusief die crush van je, keihard negeren, en ze laten zien dat je geen onzeker meisje bent dat hunkert naar hun aandacht voor zelf validatie.

Aub neem mijn woorden niet te persoonlijk, maar ik vind dat deze jongens je op een slechte manier behandelen. Je verdient zoveel beter. Vergeet die gast en open je ogen voor al die andere leuke jongens in de wereld!

hi,

Hier ben ik weer. Dus de nieuwe ontwikkeling is dat hij met zijn vrienden over mij aan het praten was op school en toen ik langs liep hadden we oogcontact en toen zei hij tegen zijn vrienden, Ze zoent wel lekker… Hij weet denk ik dat ik het hoorde en hij vond het niet erg dat ik hoorde dat ze over mij aan het praten waren. Ik heb niks gedaan alleen een van z’n vrienden een beetje bitchy aangekeken en toen had hij ook door dat ik het kon horen. Alleen kon ik het net niet horen…

X