Hi,
Er is een jongen en ik vind hem echt heel erg leuk…
Maar het ligt natuurlijk gecompliceerder dan dat want we hebben ongeveer een half jaar geleden met elkaar gezoend op een feestje daarna een paar keer gesnapt maar voor de rest niets. Toen dacht ik dat het toch niks meer zou worden omdat het leek alsof best veel mensen iets erover te zeggen hadden aan zijn kant en aan die van mij. Zo is een vriendin van mij helemaal boos geworden op hem. Op dat feest had een vriend van mij wel gezegd dat de jongen die ik leuk vind mij leuk vond en al wat langer, maar zoals ik dus al zei hebben daarna best veel mensen zich ermee bemoeit en leek t niks te worden.
Maar pas geleden kwam ik hem weer tegen en toen leek het echt alsof hij me wel weer zag staan en heb ik een kans om met hem te gaan praten verpest want hij is best populair en toen werd ik te verlegen…
Nu ben ik bevriend geraakt met een van zijn vrienden (T) en T zei dat hij en de jongen die ik leuk vind mij samen wel zagen staan en dat het leek alsof ze mij niet konden krijgen en echt hun best moesten doen en zo…
En een andere vriend van hem had me gevraagd waarom ik wel met hem had gezoend en dat ik beter kan krijgen.
Nu ben ik hem echt weer gaan leuk vinden (uit het niets lijkt het wel) en ik ben elke keer zo zenuwachtig als ik hem zie dat ik niet durf en dat ik bang ben verkeerde dingen te doen…
Ik moest dit echt even kwijt want doordat andere mensen uit mijn buurt zich ermee zijn gaan bemoeien weet ik niet wie ik wel of niet nog kan vertrouwen.
Voor hetzelfde geld wou T iets met mij en heeft ie ons daarom een beetje gemanipuleerd.
Dankjulliewel voor het lezen en een fijn weekend allemaal,