Vind ie mij leuk?

Sorry ik weet dat er al zoveel van deze bestaan maar ik weet het gewoon echt niet meer…

Ik vind een jonge al een tijdje leuk… en hij zit mij ook de hele tijd aan te kijken en te lachen. en zondag was ik uit… en toen kwam die gewoon 5 keer bij mij staan om te kletsen en gek te doen…
Maar op msn begint ie nooit van uit zich eigen te praten…

Wat denken jullie?

alvast bedankt meiden!(L)

ehm… niet dat ik hier verstand van heb ofzo, maar het kan zijn dat ie je wel ziet zitten… maar het kan ook gewoon zien zitten als een vriendin zijn…:stuck_out_tongue:

Ja maar ik ken hem pas net 3 maanden

Ja, maar hij kan toch het gevoel hebben van ‘zij zou wel eens een goede vriendin van mij kunnen worden’…:stuck_out_tongue:? Geen idee, of jongens zo denken maar ja… Of hij is heel verlegen dat ie daarom op msn niet praat, of hij is er nooit op msn, terwijl die wel gewoon aanstaat:P Doen veel jongens die ik ken…^^

Het zou wel kunnen dat hij je leuk vind, en dat van msn hebben inderdaad veel mensen.

Oke hij begint dus nu wel te praten haha

Haha, okay succes;)

Go get him, tiger xD (sorry, fout I know)

Gaak ook zeker doen:D Hij vroeg net of ik mee uit ging… maar ik kan echt niet mee:( *damn*
Maarja zijn vrienden zijn kei kut enzo en niet heel de school hoeft het te weten dus ik weet niet?

Pleasee iemand!?

Kut dat je niet mee kon…:frowning_face: Maarehm wat hoeft de school niet te weten? en wat maken ze vrienden uit…:stuck_out_tongue:?

Njaa gewoon over ‘‘ons’’ hehe:p maarja zijn vrienden lullen alles door enzo en dat is niet leuk… zodat heeel de school het weet

Is er al een ‘jullie’ dan? (don’t wanna be a bitch or anything) maar tsjaa, niks mis mee als de hele school het weet toch, ja okay, miss wel wat minder… Maar beter dan dat de hele school weet dat jij hem wel leuk vind, en hij jou niet…:stuck_out_tongue: dat is minder leuk:P

Njaa iedereen zegt het, dat het opvalt hoe wij met elkaar om gaan enzo:O

Oh, dat stukje was je eventjes vergeten te vertellen…^^ En als je het hem nu gewoon eens vraagt?

hahaha ja sorry(A)

Ooh dat zou ik nooit durven…

Ehh, meestal is het andersom tog??
Dat ze wel via msn willen praten, maar in het egt niet durven!
Er is natuurlijk een kans dat hij jou leuk vind, k zou gwoon iets vaker wat met hem doen en wie weet…:face_with_raised_eyebrow:?? :kissing:

Wel intresse maar nog niet echt leuk ofzo

ik herken mezelf in jou, helemaal.

De meeste jongens zijn nou eenmaal raar op MSN.
In t echt zijn ze tegen mij superlief, spontaan, grappig & dan op msn zo droog en kortaf als wat.
Hij komt iig niet voor niks zovaak bij je staan denk ik